Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
melle-hjrta
Elev |
ljusblå
15 feb, 2013 15:45 |
|
Ginny00
Elev |
Jag gillar mörkblå bäst!
15 feb, 2013 15:46 |
|
Rymdkonungen
Elev |
Men öh. Blått är en av mina favoritfärger, jag vill inte välja!
Men ljusblå får det väl bli... tycker Rymdkonungen... 15 feb, 2013 15:54 |
|
NyTo
Elev |
15 feb, 2013 15:57 |
|
Borttagen
|
Mörkblå! Då tänker jag särskilt på Princess Luna-blå (den hon har på kroppen... jag vet inte vad nyansen heter).
15 feb, 2013 16:02 |
|
moaskywalkr
Elev |
15 feb, 2013 16:58 |
|
The Noble Lion
Elev |
15 feb, 2013 16:59 |
|
Borttagen
|
mörkblå!
15 feb, 2013 17:43
Detta inlägg ändrades senast 2013-02-15 kl. 17:46
|
|
Dream
Elev |
mörkblå. Jag känner mig avslappnad runt färgen mörkblå, den är jättefin och passar bäst ihop med lilla mig. :'
15 feb, 2013 17:46 |
|
Atlanten
Elev |
15 feb, 2013 17:50 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen