One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Bombarda: Skrivet av IamAK: alltså orkar inte med alla rykten... kommer dom verkligen imorgon eller inte? och om dom nu kommer så ofta dom kommer spela in sin andra skiva? jag tror inte det. det känns som att dom kommer göra det i typ augusti eller nåt annat, inte än i alla fall. öh, fattar ingenting!!!! dom kanske bara ska ha ett möte eller nåt. men har hört att dom ska stanna här i ganska många dagar... KAN INTE NÅN SOM VET BARA BEKRÄFTA?! fett störande att inte veta for sure. läste typ någonstans att de skulle komma i augusti och september "-" Först då? ÅÅåå! 8 maj, 2012 16:12 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bombarda: Skrivet av IamAK: alltså orkar inte med alla rykten... kommer dom verkligen imorgon eller inte? och om dom nu kommer så ofta dom kommer spela in sin andra skiva? jag tror inte det. det känns som att dom kommer göra det i typ augusti eller nåt annat, inte än i alla fall. öh, fattar ingenting!!!! dom kanske bara ska ha ett möte eller nåt. men har hört att dom ska stanna här i ganska många dagar... KAN INTE NÅN SOM VET BARA BEKRÄFTA?! fett störande att inte veta for sure. läste typ någonstans att de skulle komma i augusti och september "-" Först då? ÅÅåå! aa men sen vet jag inte om det bara är ett ryckte</3 Kärlek till alla! 8 maj, 2012 16:15 |
|
Optic
Elev |
Oki, uppdatera mig i den här tråden. OK? för om dom kommer imorn, ska jag och Annikz ut på stan!!
8 maj, 2012 16:16 |
|
Borttagen
|
8 maj, 2012 16:18 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Optic: Oki, uppdatera mig i den här tråden. OK? för om dom kommer imorn, ska jag och Annikz ut på stan!! Om dom kommer i morgon är det synd! Varför? :O 8 maj, 2012 16:18 |
|
MonsterCookie
Elev |
HELL YEAH! wolfstar deserved better. 8 maj, 2012 16:23 |
|
Borttagen
|
8 maj, 2012 16:25 |
|
si_tonks
Elev |
8 maj, 2012 16:25 |
|
MonsterCookie
Elev |
I HAVE TO ANNARS BLIR JAG ARG SJKJKDFSDGDSGSFMZGn wolfstar deserved better. 8 maj, 2012 17:04 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: I HAVE TO ANNARS BLIR JAG ARG SJKJKDFSDGDSGSFMZGn JA OMFG, DET MÅSTE DU. ![]()
8 maj, 2012 17:11 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen