Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] One Direction

Forum > Off Topic > One Direction

1 2 3 ... 414 415 416 ... 1330 1331 1332
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Bombarda:
Skrivet av IamAK:
alltså orkar inte med alla rykten... kommer dom verkligen imorgon eller inte? och om dom nu kommer så ofta dom kommer spela in sin andra skiva? jag tror inte det. det känns som att dom kommer göra det i typ augusti eller nåt annat, inte än i alla fall. öh, fattar ingenting!!!! dom kanske bara ska ha ett möte eller nåt. men har hört att dom ska stanna här i ganska många dagar... KAN INTE NÅN SOM VET BARA BEKRÄFTA?! fett störande att inte veta for sure.


läste typ någonstans att de skulle komma i augusti och september "-"

Först då?
ÅÅåå!

8 maj, 2012 16:12

Bombarda
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Bombarda:
Skrivet av IamAK:
alltså orkar inte med alla rykten... kommer dom verkligen imorgon eller inte? och om dom nu kommer så ofta dom kommer spela in sin andra skiva? jag tror inte det. det känns som att dom kommer göra det i typ augusti eller nåt annat, inte än i alla fall. öh, fattar ingenting!!!! dom kanske bara ska ha ett möte eller nåt. men har hört att dom ska stanna här i ganska många dagar... KAN INTE NÅN SOM VET BARA BEKRÄFTA?! fett störande att inte veta for sure.


läste typ någonstans att de skulle komma i augusti och september "-"

Först då?
ÅÅåå!


aa
men sen vet jag inte om det bara är ett ryckte</3

Kärlek till alla!

8 maj, 2012 16:15

Optic
Elev

Avatar


Oki, uppdatera mig i den här tråden. OK? för om dom kommer imorn, ska jag och Annikz ut på stan!!

8 maj, 2012 16:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av Optic:
Oki, uppdatera mig i den här tråden. OK? för om dom kommer imorn, ska jag och Annikz ut på stan!!

Om dom kommer i morgon är det synd!

8 maj, 2012 16:18

Optic
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Optic:
Oki, uppdatera mig i den här tråden. OK? för om dom kommer imorn, ska jag och Annikz ut på stan!!

Om dom kommer i morgon är det synd!


Varför? :O

8 maj, 2012 16:18

MonsterCookie
Elev

Avatar


Skrivet av si_tonks:
MonsterCookie: IF THEY ARE COMING. YOU ARE COMING HEERE, RIGHT?

HELL YEAH!

wolfstar deserved better.

8 maj, 2012 16:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Optic:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Optic:
Oki, uppdatera mig i den här tråden. OK? för om dom kommer imorn, ska jag och Annikz ut på stan!!

Om dom kommer i morgon är det synd!


Varför? :O

För att jag bor i Finland!

8 maj, 2012 16:25

si_tonks
Elev

Avatar


Skrivet av MonsterCookie:
Skrivet av si_tonks:
MonsterCookie: IF THEY ARE COMING. YOU ARE COMING HEERE, RIGHT?

HELL YEAH!


AWESOME!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m79ifyAeGo1qgkhoko1_500.pnghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m7fsmzlnGm1qa6owq.gif

8 maj, 2012 16:25

MonsterCookie
Elev

Avatar


Skrivet av si_tonks:
Skrivet av MonsterCookie:
Skrivet av si_tonks:
MonsterCookie: IF THEY ARE COMING. YOU ARE COMING HEERE, RIGHT?

HELL YEAH!


AWESOME!

I HAVE TO
ANNARS BLIR JAG ARG
SJKJKDFSDGDSGSFMZGn

wolfstar deserved better.

8 maj, 2012 17:04

si_tonks
Elev

Avatar


Skrivet av MonsterCookie:
Skrivet av si_tonks:
Skrivet av MonsterCookie:
Skrivet av si_tonks:
MonsterCookie: IF THEY ARE COMING. YOU ARE COMING HEERE, RIGHT?

HELL YEAH!


AWESOME!

I HAVE TO
ANNARS BLIR JAG ARG
SJKJKDFSDGDSGSFMZGn


JA OMFG, DET MÅSTE DU.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m79ifyAeGo1qgkhoko1_500.pnghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m7fsmzlnGm1qa6owq.gif

8 maj, 2012 17:11

1 2 3 ... 414 415 416 ... 1330 1331 1332

Forum > Off Topic > One Direction

Du får inte svara på den här tråden.