Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tramptass96
Elev |
2 feb, 2012 21:01 |
|
Borttagen
|
Mm.... lakrits... *drömmande*
Skrivet av superdupermikaelah: Det brukar jag också göra, men argumentet "du får redan i dig för mycket socker" kommer alltid fram där... Jag måste erkänna att de har rätt! Be om sockerfri choklad då, så kan de inte använda det argumentet! ;P 2 feb, 2012 21:02 |
|
superdupermikaelah
Elev |
Skrivet av Borttagen: Be om sockerfri choklad då, så kan de inte använda det argumentet! ;P Det låter som att det borde funka! Problemet är att jag inte sett sockerfri choklad i min stad, ever. En stor nackdel med små orter på under 9000 invånare!
2 feb, 2012 21:04 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av superdupermikaelah: Skrivet av Jac: Imorgon ska jag vara hemma ensam och jag kommer inte kunna äta. För när jag ska ta fram bestick så ser jag knivar och då tänker jag på att skära mig och det vill jag inte. Åh, usch! Kan du bjuda hem några kompisar? Eller köpa ex. kinamat och äta med händerna? Alla sätt för att slippa bli triggad är bra sätt! Är ändå glad över att du inte vill skära dig. Jag kan inte bjuda hem några för jag är hemma för att jag inte mår bra. Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av superdupermikaelah: Jag kommer ringa dig under rasterna och säga åt dig att äta med enkla kommandon som du ska följa. Använd bara gaffeln eller ät frukt eller något liknande. Det är bra att du försöker avstå från att skära dig. Har du möjlighet att vara hos någon av dina grannar eller liknande Alma? Skrivet av Jac: Imorgon ska jag vara hemma ensam och jag kommer inte kunna äta. För när jag ska ta fram bestick så ser jag knivar och då tänker jag på att skära mig och det vill jag inte. Åh, usch! Kan du bjuda hem några kompisar? Eller köpa ex. kinamat och äta med händerna? Alla sätt för att slippa bli triggad är bra sätt! Är ändå glad över att du inte vill skära dig. Vet inte om några grannar är hemma och vet inte om mamma vill det. Jag kan inte ta en gaffel för då ser jag knivar! Skrivet av superdupermikaelah:
Skrivet av Jac: Imorgon ska jag vara hemma ensam och jag kommer inte kunna äta. För när jag ska ta fram bestick så ser jag knivar och då tänker jag på att skära mig och det vill jag inte.
2 feb, 2012 21:07 |
|
superdupermikaelah
Elev |
Jac, ligger gafflarna ihop med bordsknivarna eller andra knivar?
Bordsknivar är väldigt svårt att skära sig med. Eller är du helt enkelt rädd för att påminnas om möjligheten att skära sig om du ser knivar?
2 feb, 2012 21:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jac: Imorgon ska jag vara hemma ensam och jag kommer inte kunna äta. För när jag ska ta fram bestick så ser jag knivar och då tänker jag på att skära mig och det vill jag inte. Ät utan bestick? så var det problemet borta :' 2 feb, 2012 21:10 |
|
Borttagen
|
Lakrits, choklad, sånna där starka gröna saker som kommer med pizza och sprite är det enda jag vill ha under min vecka! ;O 2 feb, 2012 21:12 |
|
Borttagen
|
Jag kan bara äta choklad och frukt under de två första dagarna... Annars får jag otroligt ont i magen.
2 feb, 2012 21:14 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av superdupermikaelah: Jac, ligger gafflarna ihop med bordsknivarna eller andra knivar? Bordsknivar är väldigt svårt att skära sig med. Eller är du helt enkelt rädd för att påminnas om möjligheten att skära sig om du ser knivar? Knivar, gafflar, skedar och vassaknivar ligger i samma låda! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jac: Imorgon ska jag vara hemma ensam och jag kommer inte kunna äta. För när jag ska ta fram bestick så ser jag knivar och då tänker jag på att skära mig och det vill jag inte. Ät utan bestick? så var det problemet borta :' Tror det är svårt att äta nudlar med händerna.
2 feb, 2012 21:17 |
|
superdupermikaelah
Elev |
2 feb, 2012 21:20 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen