Välj en.
Forum > Harry Potter > Snabba frågor om Harry Potter > Välj en.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
theLilyPotter
Elev |
21 dec, 2016 06:58 |
|
Lollo16
Elev |
22 dec, 2016 19:11 |
|
Linn Lumos
Elev |
Flitwick
Narcissa eller Bellatrix 22 dec, 2016 19:22 |
|
Ebba_Hermione
Elev |
Narcissa.
Harry/Ron? i remember it all too well 23 dec, 2016 11:49 |
|
Pinja Pohjolainen
Elev |
Ron, tycker han har mer humor och är helt enkelt roligare!
Dödsreliker eller Horockrukser (stav)? Varför? Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. 23 dec, 2016 14:47 |
|
Elsa Weasly-Granger
Elev |
Dödsrelikerna. Att vara odödlig är inte riktigt mitt mål. Allt mindre om det skadar mig! xD
Felix felicis (stav) eller onsynlighetsmantel? "It's okay to be scared. Being scared means you're about to do something really, really brave." 25 dec, 2016 15:50 |
|
TheDeathlyHallow
Elev |
Osynlighetsmantel... Den kan man använda hur mycket som helst, den fungerar som ett skydd också och det är många gånger jag velat vara osynlig
Gå på julbalen eller på Nästan Huvudlöse Nicks dödsfest? 25 dec, 2016 16:00 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
25 dec, 2016 16:13 |
|
Autumn Black
Elev |
27 dec, 2016 01:22 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Gifta mig med Snape...... så ska han få schampo
Pussa slingersvans eller klippa av Bellatrix hår och typ dö?
27 dec, 2016 01:45 |
Forum > Harry Potter > Snabba frågor om Harry Potter > Välj en.
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen