Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
22 okt, 2018 20:35 |
|
Frivolt
Elev |
E
Alltså bryr du dig om ens om sidan längre? Varför säger du att något ska hända men inget händer? Varför ger du oss inte resultaten nästan direkt, som förut? Varför får vi den typ ett år senare eller inte alls?? Jag förstår att du kan ha mycket att göra men alltså slrlsy? Be nån annan att göra det åt dig då? Så ***** svårt är det inte! Är så less.... lixom, antingen säger du att du ger upp sidan eller så ÄR DU AKTIV! sorry men jag är så less! Spoiler: Tryck här för att visa! 26 okt, 2018 16:29 |
|
Idiz
Elev |
Jag vet att du bryr dig mycket mer om E och J,men det känns ändå bra att du har börjat prata med mig igen. Jag är så osäker på mina känslor för dig.. Men jag hoppas att vi kan bli riktigt bra vänner. Du är den ända som faktiskt frågar om hur jag mår. Du är den enda som vet att jag mår dåligt. Tack för allt
![]()
26 okt, 2018 18:12 |
|
Tillan Sato
Elev |
Bara för att du inte har något liv betyder inte det att andra inte har det.
The Force will be with you, always!
26 okt, 2018 19:48 |
|
Idiz
Elev |
Jag får väl skicka en bild på snön utan att du ska kommentera det varje gång?! Du får tydligen skicka vad du vill som ingen bryr sig om, men jag får tydligen inte det. Varför ska du va så jobbig?!
![]()
27 okt, 2018 22:26 |
|
themarauder
Lärare |
27 okt, 2018 23:02 |
|
LunaLovegood123
Elev |
27 okt, 2018 23:02 |
|
Tillan Sato
Elev |
Det är ingen som tvingar dig att vara kvar, Stick om du inte trivs!
Och byt jobb också. Du är en pest att ha som kollega! Inte ens barnen gillar dig.. The Force will be with you, always!
29 okt, 2018 15:03 |
|
Ebba_Hermione
Elev |
Kan ni bara låta honom vara NÅGONGÅNG? Asså helt seriöst!!! Hdjrkekfodjdvdheufkkgng
i remember it all too well 3 nov, 2018 15:31 |
|
Venluna
Elev |
Jag är såå trött på dig! du måste inte se bra ut hela tiden! och alla måste inte höra att du "måste"kolla i spegeln. man måste inte se bra ut! SLUTA!!!
venluna 3 nov, 2018 15:46 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen