One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
8 maj, 2012 15:00 |
|
LunaLovegood1
Elev |
8 maj, 2012 15:05 |
|
IamAK
Elev |
alltså orkar inte med alla rykten... kommer dom verkligen imorgon eller inte? och om dom nu kommer så ofta dom kommer spela in sin andra skiva? jag tror inte det. det känns som att dom kommer göra det i typ augusti eller nåt annat, inte än i alla fall. öh, fattar ingenting!!!! dom kanske bara ska ha ett möte eller nåt. men har hört att dom ska stanna här i ganska många dagar... KAN INTE NÅN SOM VET BARA BEKRÄFTA?! fett störande att inte veta for sure.
8 maj, 2012 15:13 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av IamAK: alltså orkar inte med alla rykten... kommer dom verkligen imorgon eller inte? och om dom nu kommer så ofta dom kommer spela in sin andra skiva? jag tror inte det. det känns som att dom kommer göra det i typ augusti eller nåt annat, inte än i alla fall. öh, fattar ingenting!!!! dom kanske bara ska ha ett möte eller nåt. men har hört att dom ska stanna här i ganska många dagar... KAN INTE NÅN SOM VET BARA BEKRÄFTA?! fett störande att inte veta for sure. THIS SO MUCH! asså jag har researchat hur mkt som helst nu, men det hjälper ju inte FÖR ALLA. SÄGER. OLIKA! T_T wolfstar deserved better. 8 maj, 2012 15:20 |
|
si_tonks
Elev |
8 maj, 2012 15:57 |
|
Remembrall
Elev |
8 maj, 2012 16:01 |
|
si_tonks
Elev |
8 maj, 2012 16:03 |
|
Remembrall
Elev |
omg JAG VET INTE MEN ALL THESE RUMOURS!!!!!!!! jag och jasmin ska förmodligen åka upp någon helgdag omfggggggggggg IHFHJD,WPIEHUT
8 maj, 2012 16:06 |
|
si_tonks
Elev |
8 maj, 2012 16:07 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av IamAK: alltså orkar inte med alla rykten... kommer dom verkligen imorgon eller inte? och om dom nu kommer så ofta dom kommer spela in sin andra skiva? jag tror inte det. det känns som att dom kommer göra det i typ augusti eller nåt annat, inte än i alla fall. öh, fattar ingenting!!!! dom kanske bara ska ha ett möte eller nåt. men har hört att dom ska stanna här i ganska många dagar... KAN INTE NÅN SOM VET BARA BEKRÄFTA?! fett störande att inte veta for sure. läste typ någonstans att de skulle komma i augusti och september "-" Kärlek till alla! 8 maj, 2012 16:11 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen