Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny!!!!: Alltså jag vet inte om han bara trollar oss eller inte :O PLEASE CAN SOMEONE EXPLAIN IF THIS IS TRUE TO ME?! I BEG ALL THE FREAKIN' GODS AND OTHER STUFF THAT CAN MAKE THIS HAPPENED TO MAKE IT HAPPEN! Spoiler: Tryck här för att visa! KKKKLLLAAAIIINNNNEEEE!!!!!!!! ♥♥♥♥ (jag har kollat för säkerhetsskull, det är inte något fake twitter-konto iaf... Men är det sant? O.O BECAUSE IF IT IS I WILL LOVE THE WORLD IN ALL ETERNITY.) 10 jan, 2013 17:29 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: I want it so badly... I want. Skrivet av Ginny!!!!: Alltså jag vet inte om han bara trollar oss eller inte :O PLEASE CAN SOMEONE EXPLAIN IF THIS IS TRUE TO ME?! I BEG ALL THE FREAKIN' GODS AND OTHER STUFF THAT CAN MAKE THIS HAPPENED TO MAKE IT HAPPEN! Spoiler: Tryck här för att visa! KKKKLLLAAAIIINNNNEEEE!!!!!!!! ♥♥♥♥ (jag har kollat för säkerhetsskull, det är inte något fake twitter-konto iaf... Men är det sant? O.O BECAUSE IF IT IS I WILL LOVE THE WORLD IN ALL ETERNITY.) ![]() Jag vill hata RIB men han behöver bara Spoiler: Tryck här för att visa! And I will be happy forever after!♥ ![]()
10 jan, 2013 17:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny!!!!: Mm jag hoppas och hoppas ♥Skrivet av Borttagen: I want it so badly... I want. Skrivet av Ginny!!!!: Alltså jag vet inte om han bara trollar oss eller inte :O PLEASE CAN SOMEONE EXPLAIN IF THIS IS TRUE TO ME?! I BEG ALL THE FREAKIN' GODS AND OTHER STUFF THAT CAN MAKE THIS HAPPENED TO MAKE IT HAPPEN! Spoiler: Tryck här för att visa! KKKKLLLAAAIIINNNNEEEE!!!!!!!! ♥♥♥♥ (jag har kollat för säkerhetsskull, det är inte något fake twitter-konto iaf... Men är det sant? O.O BECAUSE IF IT IS I WILL LOVE THE WORLD IN ALL ETERNITY.) ![]() Jag vill hata RIB men han behöver bara Spoiler: Tryck här för att visa! And I will be happy forever after!♥ 10 jan, 2013 17:34 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Okajj, Gleeks, jag behöver hjälp!
Någon som kan skicka mig länkar till bra Klaine-fanfictions? De ska antingen utspela sig efter Glee, Actually eller handla om Ryan Murphy's tweet :3 SNÄLLA I NEED TO READ DESPERATELY BECAUSE OF REASONS. ![]()
11 jan, 2013 17:47 |
|
hyperion
Elev |
Åh gud, blev så jävla arg förut. Var inne i Kadam taggen förut, och alla Klainers där är så himla respektlösa och earwhghaewgtwaehrg också såg jag det här (putting it in a spoiler because it was kind of long) :
http://kurt-is-satan.tumblr.com/post/40353431712/guys-i-have-something-i-have-to-get-off-my-chest Spoiler: Tryck här för att visa! and I had to make a response and here it is yes: http://detectivesourwolf.tumblr.com/post/40360802283/kurt-is-satan-guys-i-have-something-i-have-to Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
12 jan, 2013 21:25 |
|
Jossan
Elev |
Tar mitt första åk nerför backarna i St.Anton imorgon med Glee - Loser Like Me! Redan förbestämt hehe
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 12 jan, 2013 23:25 |
|
Borttagen
|
Alltså åh, can't handle den här Kadam grejen.. Alla Kadam shippers borde respektera alla Klainers och alla Klainers borde respektera alla Kadam shippers. Okej så jag shippar Klaine, som fasen, men jag skiter väl i vad alla andra shippar och lämnar dem ifred?
12 jan, 2013 23:27 |
|
ailiiin
Elev |
hyperion, själv respekterar jag de som shippar Kurt och Adam, för det är deras ensak, vilka dem shippar även om jag inte tycker samma..
Men de jag tänkte säga var att, det är ungefär sådär du håller på i forumet här (ifrån mitt perspektiv) och skriver om hur dåligt Blaine och hur du absolut inte gillar Klaine osv. för att du shippar Kurt med Sam, bara så att du vet att de är inte de enda som håller på så. Och det är så i alla ship, inte för att det gör det okej, men Finchel-fansen hatar en hel del på Brody (inte här, mest på twitter vad jag har sett och så) och även med Brittana och ja. Det är klart att man får ha sina egna åsikter, men det är inte alltid man behöver skriva och samt skriva en massa hemska saker, som att Kurt skulle vara satan.. 13 jan, 2013 00:45 |
|
hyperion
Elev |
ailiiin Haha okej, vet inte riktigt hur jag ska svara just nu men okej. HAHA, är trött, ursäktar.
Och jag vet att jag kan vara ett stort fett asshole ibland, taktkänsla är inte mitt mellannamn liksom, och jag ber om ursäkt om ni tar illa upp. Men sen vet jag även att det finns många i den här tråden som faktiskt håller med om vad jag tycker och tänker, och jag behöver också få ventilera liksom. Precis som ni sitter och skriver om hur underbara Klaine är, för tbh så skulle jag gärna undvika det. Sen är väl jag inte världsbäst alla gånger på att sätta spoiler på mitt hat, but I try och ni får väl skrika på mig om jag glömmer. (Sen känner jag att jag faktiskt kommer med bra argument till VARFÖR jag tycker som jag gör, och inte bara sitter och gnäller för att (okej, det händer också ibland, men alla har sina stunder), but maybe that's just me?) Och det jag syftade mest på med att Klainers var i kadam taggen är pga att lol-taggarna existerar av en anledning. Hänger inte i Klaine taggen så vet inte hur mycket hat som existerar där, men de jag konverserar med håller sig i lol-klaine taggarna så de som inte vill ska få slippa se det. Och jag påstår inte att alla/endast Klainers är hemska, men det är en såpass stor fanbase att de syns och hörs mest och ja. Och mitt ogillande för Klaine och Blaine har absolut ingenting med kum att göra tbh, Sam skulle kunna vara icke existerande and I would still feel this way. Visserligen hade kanske Klaine varit en bättre ship om de hade fått en ordentligt start och inte ett random hopkok för att Darren säljer (missförstå mig inte här, för Darren är underbar okej) och för att de ansåg att Chord hade bättre kemi med Dianna än Chris. Och nu hatar jag kanske lite igen, förlåt. ![]()
13 jan, 2013 01:15 |
|
ailiiin
Elev |
hyperion, haha asså för mig är det typ lugnt, för jag tar inte illa upp typ ^^
Men ja, asså det var liksom inget jag menade som var stort, bara allmänt Men ska själv sluta mer att skriva om Klaine, för det gjorde jag typ från början när jag blev medlem här ^^ har slutat mer och mer (tror jag) :3 13 jan, 2013 07:14 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen