Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
moaskywalkr
Elev |
skulle i vanliga fall sagt geléhjärtan pga SÅ GOTT men mår illa just nu & vill ej tänka på godis, så jag säger:
rosor det känns tbh mer romantiskt, luktar gott, är fint osv 14 feb, 2013 22:41 |
|
Obliviate_
Elev |
Rosor :3
Jag gillar inte gelehallon.. 15 feb, 2013 00:22 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag väljer nog rosor eftersom de är mer romantiska på nåt vis. Även om det kan bli lite töntigt att få det också. Hur som helst kan geléhjärtan vara lite gott ibland, men det blir snabbt för mycket. Choklad däremot! ^^
Resultat i frågan "rosor eller geléhjärtan?": 14-9 till rosor! Obs! Ny fråga i första inlägget! 15 feb, 2013 07:50 |
|
MizzNina
Elev |
Ljusblå.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 15 feb, 2013 07:56 |
|
Borttagen
|
Jag gillar både ljusblå och mörkblå... Eftersom att blå är min en av mina favoritfärger, säger jag båda. Om man får det. :o
15 feb, 2013 08:12 |
|
Borttagen
|
Ljusblå
15 feb, 2013 08:16 |
|
EmahS
Elev |
15 feb, 2013 08:30 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Svår. Blått och kombinationen med olika blå nyanser tillsammans med vitt, grått och svart är ljuvlig ♥
Marinblå är nog favoriten dock (låt oss säga mörkblå) men jag är jäääkligt kär i min långa, ljusblå jeansshorta. ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 15 feb, 2013 10:00 |
|
Borttagen
|
Mörkblå.
Min favorit färg på ögon. ♥ 15 feb, 2013 10:17 |
|
Borttagen
|
Ljusblå
15 feb, 2013 10:35 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen