Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Asked Calmly
Elev |
Jag skulle vilja fråga dig om du undviker mig, men om du inte gör det kommer så är jag n hemsk människa för att tro det. Antar jag.
14 okt, 2018 11:53 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Idag är det fem år sen livet raserades och jag kan berätta att det ordnar sig, du kommer bli br a igen och kunna skratta, le och somna utan att ha gråtit dig till sömns. Du kommer kunna tänka på allt och alla igen utan att hålla tillbaka tårarna. Du kommer bli bra och du kommer överleva.
14 okt, 2018 12:12 |
|
Ebba_Hermione
Elev |
Detta inlägg drog 10 poäng från Gryffindor.
i remember it all too well 17 okt, 2018 10:58
Detta inlägg ändrades senast 2018-10-27 kl. 23:04
|
|
Fleur_Helmina
Elev |
Ok fine, ni kan snacka om mig o tycka att jag är skum. Det är lugnt, BARA NI INTE GÖR DET SÅ HIMLA TYDLIGT SÅ ATT JAG SER! Asså fattar ni inte det eller tror ni att ni är så himla coola så ni kan snacka skit om folk rakt i deras öron? Det är inte jobbigt om jag inte vet om att ni gör det, för ärligt talat bryr jag mig inte om vad ni tycker om mig för ni är riktiga sopor rakt igenom. Men när ni gör det så att jag ser och hör, då gör det ändå ont, ok? Det borde väl till och med ni fatta med era små korkade ärthjärnor. Asså...JAG FÅR UTBROTT PÅ ATT NI KAN VA SÅ SJÄLVISKA OCH RESPEKTLÖSA OCH ATT NI INTE KAN HA EN ENDA LITEN SMULA FÖRNUFT I ERA FULA HUVEN!
Ok nu ska jag andas. Och nu tänker jag försöka ignorera er resten av mitt liv, tack och hejdå, vill aldrig se er igen, hoppas ni röker upp era lungor och dör. Förlåt för utbrottet men jag orkar inte med dessa människor. Ha en fin kväll och glöm inte veckans 2 visdomsord: 1. Det är en härlig dag. Var löjlig. 2. Stark fest är sanning när kunskap vilar. Cred till Venelina på den sista :3 Hadebraovagla äter tortillas i bare o lyssnar på mina hjärnhalvor som bråkar, hurså? 17 okt, 2018 16:30 |
Velma Dinkley
Elev |
Ibland hoppas jag på att du träffar någon att rolla med som är på dig på samma sätt som du är på mig med att bli rättad och ordvalen förstår du verkligen vad det och det innebär bara för att man råkar säga ett ord. Orden förstår du vad det innebär kan göra så att flera karaktärer åker i papperskorgen. Jag är inte på dig häften så mycket jag är inte på nån motspelare och rättar om jag för fem öre inte kan läsa det du skriver bara då ber jag dig rätta själv jag rättar inte åt dig.
Det du gör mot mig är inte okej det är lika lite okej att tjata på rollspel som det är att göra det här man kan lungt fråga ja men acceptera ett nej om man får ett nej . Jag ska kunna öppna käften om något som kommer vara med längre fram utan frågor utan ordvalen fattar du vad det och det innebär. Jag ska bara inte få lov att acceptera det här och dina svar är inte okej heller lär dig att hanskas med kommetarer så accepterar du mig nej du accepterar inte mig. Min huvudsläkt i rollspelt har jag alla karaktärer i = Jag ska planera hur det är jag ska våga planera hur det är jo för att karaktärerna är mina jag bär rättigheter till dom alla från Sandra till Alex till alex alla kusiner. Jag ska våga öppna käften om något som ska vara med längre fram utan att behöva ha superplaneringen klar kring det och varför jo för att det ska vara med längre fram. I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 17 okt, 2018 20:23 |
|
Tillan Sato
Elev |
19 okt, 2018 21:00 |
|
c8aina
Elev |
Kan du sluta vara så jäkla töntig typ det är inte farligt att vara dålig eller RA något fel Cilla lite! Och sluta fråga läraren 24:7 hela tiden det är så jäkla störande!
Expekto Patronum!!! Ni får gärna gå med i min klubb Spotify klubben 19 okt, 2018 23:46 |
|
Lazarus
Prefekt |
Efter någon dag insåg jag hur mycket den där timmen hjälpte mig. Det var nästan som terapi, att få prata. Vet verkligen inte hur jag ska förklara för dig hur mycket du hjälpt mig? Är osäker på om du inser det. Men att få sitta och prata, det var så jäkla skönt. Jag tror dessutom att du är den enda personen jag berättat för om mitt problem med att inte kunna älska, och varför, och berättat det face-to-face. Det var inte ens svårt? Du sa i alla fall att det kommer en vacker dag, när allt faller på plats, och att jag har all tid i världen. Den där timmen kommer nog för evigt sitta i mitt hjärta på något sätt. Jag hoppas att jag kan få en sån timme igen någon dag! Du är verkligen en så snäll person, och ibland känns det som att du är en av de personer som livet bara knuffar in i någons liv, för att du kan hjälpa på så många sätt utan att inse det. Alla borde få en sån person någon gång i livet. Skulle det inte vara för dig så skulle jag inte våga prata så mycket som jag gör idag. Jag skulle inte våga berätta mina idéer, än mindre skriva en låttext som andra fått läsa. Jag skulle inte våga komma ut till fler, eller berätta om mitt namn, och nu vet de på jobbet lite och mina syskon också, och ja.
Dessutom saknar jag din humor på våra möten. Tycker verkligen du kan hälsa på oftare, och att du ska boka in en dag för att ha filmkväll med oss (och helst inte bli sådär förvirrad så du blandar ihop datum). But like, really. Thank you.
20 okt, 2018 20:24 |
|
Scorperion
Elev |
Alltså med all respekt förstår jag att du mår dåligt och bör tänka på ditt eget bästa men just det här får mig att må skit och det är fan synd att du inte ser mig just nu
21 okt, 2018 19:28 |
|
Borttagen
|
Jag tycket att du förtjänar första pris för idioti
21 okt, 2018 19:31 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen