One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Directionator: I love 1D!!
Me: NO! JIMMY PROTESTED! Directionator: who's Jimmy? Me: GET OUT OF MY KITCHEN! Directionator: ....kitchen? DET VAR DET HÄR VI PRATADE OM 7 maj, 2012 18:34 |
|
MonsterCookie
Elev |
Ok
Let me just I have so many Niam feels at the moment srsly Varför kan de inte bara bli ihop?! ADMIT YOUR LOVE, liksom! För de är uppenbarligen skapta för varandra, why can't they see it? </3 The way they look at each other The way they act like best friends THE WAY THEY BOTH BREATH AND JUST FUCKING EXIST OMG Jag och mina två kompisar (en har jag fått att gilla 1D och den andra typ stör ihjäl sig på dem) satt och planerade deras bröllop idag! Ellr jaa, det var mest jag som pratade, de kom med förslag. Vi kör med antingen röd/vitt tema eller Irland inspirerat med mkt grönt. Niall SKA bära klänning. Det ska även Louis och Harry, och Zayn om vi får på honom den. Och det hela kommer äga rum i Irland oavsätt temat. SATT OCH DESIGNADE BRÖLLOPSKLÄNNINGEN PÅ HISTORIAN SKA FORTSÄTTA FINSLIPA NU SNART OCH BÖRJA PÅ TÄRNORNAS (Lou, Haz, Zayn) KLÄNNINGAR ![]() wolfstar deserved better. 7 maj, 2012 21:51 |
|
ginny_ginny
Elev |
7 maj, 2012 22:03 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tack Josefin_Weasley: Lottie är väl 13, Felicite 11-12 tror jag och Phoebe och Daisy runt 7 xD Men jag trodde att Phoebe och Daisy hade fyllt åtta i år, men jag kanske har fel? O.o
7 maj, 2012 22:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av Borttagen: Tack Josefin_Weasley: Lottie är väl 13, Felicite 11-12 tror jag och Phoebe och Daisy runt 7 xD Men jag trodde att Phoebe och Daisy hade fyllt åtta i år, men jag kanske har fel? O.o Nej det har du nog rätt i, jag är lite snurrig ibland xD 7 maj, 2012 22:39 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha, det är jag också XD Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av Borttagen: Tack Josefin_Weasley: Lottie är väl 13, Felicite 11-12 tror jag och Phoebe och Daisy runt 7 xD Men jag trodde att Phoebe och Daisy hade fyllt åtta i år, men jag kanske har fel? O.o Nej det har du nog rätt i, jag är lite snurrig ibland xD Tack för hjälpen iaf ^^
7 maj, 2012 22:40 |
|
MonsterCookie
Elev |
8 maj, 2012 13:05 |
|
Legolas
Elev |
8 maj, 2012 13:13 |
|
J00KERN
Elev |
8 maj, 2012 13:15 |
|
MonsterCookie
Elev |
8 maj, 2012 14:59 |
Du får inte svara på den här tråden.





















Mugglarportalen