Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
Jag ringde iofs och tjatade hål i huvudet på min syster när hon var på jobbet igår. Och sen skickade jag ett sms, så hon absolut inte skulle glömma. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 2 feb, 2012 20:12 |
|
superdupermikaelah
Elev |
Det brukar jag också göra, men argumentet "du får redan i dig för mycket socker" kommer alltid fram där... Jag måste erkänna att de har rätt!
2 feb, 2012 20:14 |
|
adliitam
Elev |
2 feb, 2012 20:14 |
|
Borttagen
|
Jag har mens nu. Jag vill också ha choklad. :<
2 feb, 2012 20:16 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av superdupermikaelah: Det brukar jag också göra, men argumentet "du får redan i dig för mycket socker" kommer alltid fram där... Jag måste erkänna att de har rätt! Jag får choklad av min pappa och Alvedon av mamma. Jag får nog också mycket socker.
2 feb, 2012 20:16 |
|
superdupermikaelah
Elev |
2 feb, 2012 20:20 |
|
Jac
Elev |
Ja. Jag kan ge dig choklad också! Hehhe fungerar en bild på choklad?
2 feb, 2012 20:22 |
|
hyperion
Elev |
2 feb, 2012 20:23 |
|
superdupermikaelah
Elev |
Skrivet av Jac: Ja. Jag kan ge dig choklad också! Hehhe fungerar en bild på choklad? Bild på choklad fungerar alldeles utmärkt!
2 feb, 2012 20:25 |
|
Jac
Elev |
Imorgon ska jag vara hemma ensam och jag kommer inte kunna äta. För när jag ska ta fram bestick så ser jag knivar och då tänker jag på att skära mig och det vill jag inte.
2 feb, 2012 20:28 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen