'Dagens' frågor
Forum > Off Topic > 'Dagens' frågor
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kattbjörn
Prefekt |
Dagens låt: hedwig's theme Dagens frisyr: en ogenomtänkt knut Dagens smink: cc cream och concealer Dagens klädsel: arbetsklänning. Dagens händelse: hade världens bästa arbetsplats idag i ett hörn där nästan ingen kunde se mig! Dagens planer: jobb och matlådelagning Dagens vill ha: heeelg Dagens saknad: så många. Dagens dricka: vatten. Dagens köp: en sallad till lunchen. Dagens mående: lite sådär sprittig känsla!! Som om sommarlovet är runt hörnet! 8 jun, 2020 23:43 |
|
Noaidi
Elev |
Dagens låt: ”Bra för dig” av estraden och Victor Leksell
Dagens frisyr: Mest utsläppt, ibland uppsatt Dagens klädsel: helvit outfit! Vit jeanskjol, vit t-shirt och vit sweatshirt när vindarna visade sig, min One Direction tygpåse och det enda icke-vita: mina gröna sneakers Dagens händelse: gjort håret rosa igen! Tog bara 10 schamponeringar innan jag blev nöjd Dagens planer: nu ska jag strax försöka sova, men tidigare var det plugg (ej skett) och fixa håret Dagens vill ha: självrespekt tack Dagens saknad: fjällen. Har abstinens Dagens dricka: Coca cola Dagens köp: dagkräm, avsminkningsservetter, drickyoghurt Dagens mående: bra! Lite trött och lite huvudvärk men ändå bra. Lite stressad men det är standard En gång i tiden gick jag under namnet Perfection 8 jun, 2020 23:45 |
|
Fjalar
Elev |
Dagens låt: Master Passion Greed - Nightwish
Dagens frisyr: Åt sidan Dagens smink: Inget Dagens klädsel: Svarta träningsbyxor, svart HP-jumper Dagens händelse: Var på planeringsskypemöte, som jag tydligen kommer få lön för sen! Och jag sa bra saker så förhoppningsvis förtjänar jag lönen. Dagens planer: Skulle ha fortsatt såga och slipa och måla, men gjorde knappt nånting på hela dagen Dagens vill ha: Mer sol Dagens saknad: Universitetet och allt som hör till Dagens dricka: Te Dagens köp: Inget Dagens mående: Trött, men blev lite glad av Nightwish och mötet 9 jun, 2020 23:03 |
|
Majen00
Elev |
Dagens låt: Cuando Suba La Marea - Amaral
Dagens frisyr: Slarvigt uppsatt Dagens smink: Inget Dagens klädsel: Grå trekvartsbyxor och en vit skjort-klänning Dagens händelse: Inget, väntat hemma på att åka å jobba Dagens planer: Jobba Dagens vill ha: Ledigt Dagens saknad: Inget speciellt Dagens dricka: Vatten Dagens köp: Inget Dagens mående: Oförklarligt emotionel ang att tlou2 släpps om en vecka!
12 jun, 2020 15:17 |
|
Nymphie
Elev |
Dagens låt: Tack förlåt – Laleh
Dagens frisyr: Inget speciellt, bara utsläppt Dagens smink: Inget Dagens klädsel: Jeansshorts och en vit skjorta Dagens händelse: Typ ingenting, hänger hemma, har läst lite... Dagens planer: Inte så mycket, ska kanske ta en cykeltur, titta på Sherlock Dagens vill ha: Mest bara någonting att göra så att det känns som att dagen inte är bortslösad, men annars Tower of Nero och en säsong 5 av Sherlock Dagens saknad: Mina kompisar (och eventuellt skolan för har typ tröttnat på att bara gå hemma) Dagens dricka: Te ofc Dagens köp: Inget Dagens mående: Helt okej, lite trött, plus att jag känner mig extremt seg och oproduktiv.
12 jun, 2020 16:00 |
|
Leoney
Elev |
Dagens låt: The Shire - Piano Cover av Patrik Pietschmann
Dagens frisyr: Hyfast välborstat utsläppt hår Dagens smink: Nothing Dagens klädsel: Duvblå avslutningsklänning med en vit ullig tröja till, numera är det dock jeansshorts och oversized t-shirt. Dagens händelse: Skolavslutning! Dagens planer: Slappa Dagens vill ha: Ett riktigt bra maraton, kanske typ the hobbit? kommer dock inte hinna med det Dagens saknad: Saknar dig redan Pixelow♥ Dagens dricka: Rabarberdricka från Sövde Musteri Dagens köp: Lunchen på Orangeriets Kafé och Bistro. Dagens mående: Lättad Amicis
12 jun, 2020 17:07 |
|
Elinaey
Elev |
Dagens låt: the night we met - Lord Huron
Dagens frisyr: nästan borstat iallafall Dagens smink: inget Dagens klädsel: Svartvit klänning Dagens händelse: Ska arra en frågesport online Dagens planer: Ska skriva frågor till ovanstående frågesport... Dagens vill ha: En kram Dagens saknad: ingen just nu faktiskt Dagens dricka: Kaffe från mammas nya espressomaskin Dagens köp: choklad Dagens mående: lite stressad men annars bra 13 jun, 2020 10:50 |
|
Eckeltricity
Elev |
Dagens låt: myggdödarjojk (joddla med siv)
Dagens frisyr: som vanligt Dagens smink: inget Dagens klädsel: för mycket! blev dösvett Dagens händelse: killen på caféet kände igen mig och min pojkvän fastän det var nästan en månad sen vi var där Dagens planer: gå på stan, måla plank, fixa cyklar, bada, se på "Tillbaka till framtiden" Dagens vill ha: semester Dagens saknad: kortbyxor Dagens dricka: vatten Dagens köp: presenter (mini-ostbricka x 2), sallad, kaffe, glass Dagens mående: bra men varm! 14 juni: Dagens låt: miyavi - coo quack cluck Dagens frisyr: tillplattad (hade keps på blött hår) Dagens smink: inget Dagens klädsel: vita indiska byxor, t-shirt Dagens händelse: årets första dopp! Dagens planer: cyklade till stan och handlade, lagade mat, rensade ogräs, cyklade till sjön, myste i sängen, skildes åt Dagens vill ha: semester fortfarande Dagens saknad: huset, min pojkvän, att jag var tvungen att åka till lägenheten för jag måste jobba i morgon, blääää (jag vet, mogen attityd), och det går att pendla direkt från huset men måste gå upp så tidigt då att det inte känns riktigt värt Dagens dricka: vatten Dagens köp: mat och chips Dagens mående: söndagsångest, men det blev en trevlig dag ändå! "I have no idea where this will lead us, but I have a definite feeling it will be a place both wonderful and strange." - Dale Cooper, Twin Peaks. "Vi tänker leva la vida, sen får det bli vad det blir, va?" - Medina 13 jun, 2020 23:53 |
|
molnbär
Elev |
Dagens låt: tornado - wintergatan
Dagens frisyr: oduschad och uppsatt Dagens smink: inget Dagens klädsel: vit tshirt, svarta byxor, korta glittriga strumpor Dagens händelse: träffade en kompis och fikade vid ån efter sommarskolan Dagens planer: lyssna på samhällboken och tvätta kläder Dagens vill ha: lite regn kanske Dagens saknad: Ullur och kråkborna Dagens dricka: vatten. jättemycket vatten. Dagens köp: ingenting Dagens mående: trött. glad. 15 jun, 2020 14:45 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Dagens låt:
Om jag får bestämma: Det går bra nu (Petter) Om hjärncellerna får bestämma: Vi kan gunga (Jimmy Jansson) Dagens frisyr: Hästsvans (så Sporty Spice liksom) Dagens smink: No makeup Dagens klädsel: 3mån ungt linne, 10år gamla jeansshorts från Monki, vita sandaler Dagens händelse: Sälja av grejer, beställa "Iskaffe Dirty Chai" Dagens planer: Sälja av grejer, kasta, rensa, städa, dricka vatten, mata drakarna, sova Dagens vill ha: Höga berg och djupa hav Dagens saknad: Maj boyfriendo Dagens dricka: Vatten, vatten, vatten alla dagar i veckan Dagens köp: no, no, no. miss konsumptionist behöver sälja av innan flytt Dagens mående: Har inte bitit på naglarna sedan i söndags, något gott måste det betyda ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 15 jun, 2020 15:13 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen