Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Jag gillar inte geléhjärtan så mycket, och rosor är en så fin gest, så jag tar rosor!
14 feb, 2013 16:55 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Rosor är romantiska♥
"Hm, you must be a Weasley" 14 feb, 2013 16:56 |
|
Borttagen
|
Rosor! ♥
Geléhjärtan innehåller Gelatin och jag är vegetarian. 14 feb, 2013 17:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Rosor! ♥ Geléhjärtan innehåller Gelatin och jag är vegetarian. Oh! En vegetarian ÄNTLIGEN! Jag är också det men jag har bara träffat vuxna som är det hittills....! 14 feb, 2013 17:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Rosor! ♥ Geléhjärtan innehåller Gelatin och jag är vegetarian. Oh! En vegetarian ÄNTLIGEN! Jag är också det men jag har bara träffat vuxna som är det hittills....! Haha, 14 feb, 2013 17:05 |
|
melle-hjrta
Elev |
rosor
14 feb, 2013 19:03 |
|
Ginny02
Elev |
Nuuuuu, tänker jag vara olik mig och svara på gårdagens fråga med! Det är definitivt vaniljsemlor ❤❤❤❤❤ Det e för gott för att finnas!
Det väger nog jämt mellan rosor och geléhjärtan, båda är lika bra! "Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow 14 feb, 2013 20:14 |
|
Pixie
Elev |
ROSOR!!!
rosor är röda eller rosa eller blå välj själv ge mig en då!! jag tycker inte om gelehallon så det kanske är därför, och det är gris i det godiset. men dom är söta att kolla på.
14 feb, 2013 20:21 |
|
Disenchanted
Elev |
14 feb, 2013 20:43 |
|
Danzi
Elev |
14 feb, 2013 21:12 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen