Det senaste mugglis-skvallret!
Forum > Off Topic > Det senaste mugglis-skvallret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ronnyponny
Elev |
13 jul, 2012 17:45 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
hej hej hej det sägs att alva är glad hej hej.
speech! 13 jul, 2012 20:11 |
|
Borttagen
|
Det sägs att Elma00 har set på Ice Age 4, och den var faktiskt ganska bra,
och AlvaRawenclaw, fin porfilbild! 13 jul, 2012 21:16 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
13 jul, 2012 21:16 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av ronnyponny: Enligt mugglisbladet ska QMM gått av stapeln för 4 timmar sedan! Har jag missat något? Ja, alltså.. Rapporten kommer.. när scarhead skriver den..säger vi. 13 jul, 2012 21:28 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av ronnyponny: Enligt mugglisbladet ska QMM gått av stapeln för 4 timmar sedan! Har jag missat något? Ja, alltså.. Rapporten kommer.. när scarhead skriver den..säger vi. Skrivet av Ginny00:
ja... jag ska ut i Mugglistown och hitta nyheter först! 13 jul, 2012 21:42 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av scarhead:
Skrivet av Ginny00: Skrivet av ronnyponny: Enligt mugglisbladet ska QMM gått av stapeln för 4 timmar sedan! Har jag missat något? Ja, alltså.. Rapporten kommer.. när scarhead skriver den..säger vi. Skrivet av Ginny00: ja... jag ska ut i Mugglistown och hitta nyheter först! SKRIV OM MIG 13 jul, 2012 21:45 |
|
Sovsvampen
Elev |
14 jul, 2012 04:58 |
|
Borttagen
|
jag hörde att linnlovegood har köpt biljetter till kultkon men fattade ingenting så hon köpte bara alla saker vilket visade sig onödigt för hon behövde inget cosplaypass
14 jul, 2012 11:00 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Ginny00: okej haha! Skrivet av ronnyponny: Enligt mugglisbladet ska QMM gått av stapeln för 4 timmar sedan! Har jag missat något? Ja, alltså.. Rapporten kommer.. när scarhead skriver den..säger vi. ska bli kul!
14 jul, 2012 15:19 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen