Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
illusionofcool
Elev |
dUDE
ok u seem v cool and yeahhhhhhh that's basically it but like more intense also bro,,, same. like I relate so much. so so much. yah "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 30 sep, 2018 02:55 |
|
Fleur_Helmina
Elev |
Vart tog kontakten vägen? Du bara försvann. Jag trodde att det kunde funka men hela den här grejen kanske inte är vår grej. Och vill inte direkt verka desperat. Då kanske jag skrämmer dig. Jag menar...du vet ju inget om hur jag är.
KAN DET HÄNDA NÅN GÅNG Ok jag vet att jag inte behöver va nervös. Men jag är det ändå. Fobi är liksom inte nåt som bara går över. Särskilt inte när man dolt den i flera år. Det känns samtidigt otroligt bra att det faktiskt händer något. Något som kanske möjligtvis skulle kunna ändra på den värsta saken i mitt liv. Den saken som praktiskt taget har förstört det. Och jag är så grymt stolt över mig själv att jag vågade prata om det. Och glad över att iaf en av er var lite mer respektfull än ni brukar. Vi får se hur det går imorgon. Det är ingen som vet. Men jag hoppas innerligt att jag slipper gråta i timmar och ha ont i magen hela dan. Woh jag är verkligen rädd. Fast jag borde inse att jag inte har någonting att vara rädd för. Hon jag ska träffa är specialutbildad för såna som mig. Och hon måste väl varit med om värre fall. Heja mig äter tortillas i bare o lyssnar på mina hjärnhalvor som bråkar, hurså? 1 okt, 2018 16:24 |
|
Ross
Elev |
Person 1 Saknar dig så jävla mycket varje dag. Hoppas du saknar mig med.
Person (er) 2. Vill liksom bersätta om hur jävla svårt mitt liv är ibland. Det är så svårt när man har halvt deprimerade dagar ibland när man bara vill dö och andra där dett känns bättre. Typ som jobbig konstig ångest. (Förutom att ångest på svenska är ett extremt svagt ord och typ bara handla om tonårs eller skolångest) Fast jag vet ärligt talat inte. Förlåt om det jag skrev var oläsligt, jag var lite trött *gäsp* 3 okt, 2018 18:31 |
|
Frivolt
Elev |
Asså kan ni snälla sluta snacka skit om henne bakom hennes rygg??? Det är så jävla respektlöst och idiotiskt! Ni säger att det enda hon vill ha är uppmärksamhet och bla bla bla men ändå ger ni det till henne hela tiden genom att va så jävla barnsliga? Har ni inget annat att lägga energin på?
Och eran double standard är skrattretande.... Ni gör precis samma sak mot henne som ni tyckte att hon gjorde mot er, som ni blev sjukt arga för! stfu bitches! Leave her alone and just go on with your life! It's anoying and disgusting what you're doing right now! 3 okt, 2018 20:51 |
|
Fleur_Helmina
Elev |
Nervös men taggad på att se hur det går ändå. Jag känner mig trygg med er. Tack.
MJAA VA GÖR NI I HELGEN DÅ? VA SÄGS OM ATT FÅ DE GJORT? Ebba_Hermione Ida_Cho Asså maratonet som vi snackat om ett tag haha Inget illa menat bara känns som det aldrig kommer hända heh. mmhh just nu känner jag mig bara allmänt glad faktiskt. Med undantag av att jag håller på att bli förkyld weow. Kram till alla som behöver en kram Och kram till alla som inte behöver en kram Kram till mig hEjDå äter tortillas i bare o lyssnar på mina hjärnhalvor som bråkar, hurså? 4 okt, 2018 19:17 |
|
huffpuff
Elev |
11 okt, 2018 16:59 |
|
lillamymin
Elev |
Har du någonting emot mig?
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 11 okt, 2018 17:12 |
|
Idiz
Elev |
Till D:
Jag trodde vi var vänner.. Jag trodde att du gillade mig. Sen kommer du med din onödiga kommentar och sabbar allt. Till H: Förlåt för det jag sa, men jag gillar dig verkligen. När du kom och hälsa på vår klass var du en idiot, men jag har faktiskt börjat gilla dig. Jag kanske inbillar mig allt. Jag kanske inte ens existerar för dig. Men du existerar för mig. Till A: Tack. ![]()
11 okt, 2018 18:26 |
|
Tillan Sato
Elev |
Alla har alltid fel men aldrig du. Är man ärlig är man dum och sårande, eller vad du hittar på. Det är ju komiskt.
The Force will be with you, always!
11 okt, 2018 21:54 |
|
Ida_Cho
Elev |
Men asså gå o skaffa lite respekt tack!
ViBbKoNtRoLl 13 okt, 2018 21:45 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen