Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av hyperion: Skrivet av Borttagen: Seriöst, jag älskar killarna i min klass! När jag har mens erbjuder dom mej choklad och ger mej massa kramar! c: ♥ ... Why do they even know that you're on your period? Haha, enda sättet att någon får reda på det är om de snor min mobil och lyckas hitta min mensovulationräknarapp och ser vad det står eller om jag ligger på golvet och dör av mensvärk... Haha, jag var skiit arg hela dagen xd ..... och råkade tappa en tampong på golvet x) Edit : INTE använd, om någon trodde det 2 feb, 2012 19:49
Detta inlägg ändrades senast 2012-02- 2 kl. 19:53
|
|
Borttagen
|
Lol
2 feb, 2012 19:50 |
|
superdupermikaelah
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha, jag var skiit arg hela dagen xd ..... och råkade tappa en tampong på golvet x) Edit : INTE använd, om någon trodde det Påminner mig om när en fjortis i min gamla skola skrek över hela kafeterian: "HAN HAR HAFT MIN TAMPONG I MUNNEN! OCH JAG BEHÖVER DEEEN! ALLTSÅ, DEN ÄR INTE ANVÄND MEN IALLAFAAAALL!" ... Min klass dog av skratt. Ingen av oss gillade henne så mycket.
2 feb, 2012 19:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av superdupermikaelah: Skrivet av Borttagen: Haha, jag var skiit arg hela dagen xd ..... och råkade tappa en tampong på golvet x) Edit : INTE använd, om någon trodde det Påminner mig om när en fjortis i min gamla skola skrek över hela kafeterian: "HAN HAR HAFT MIN TAMPONG I MUNNEN! OCH JAG BEHÖVER DEEEN! ALLTSÅ, DEN ÄR INTE ANVÄND MEN IALLAFAAAALL!" ... Min klass dog av skratt. Ingen av oss gillade henne så mycket. Så håller två tjejer i min klass på hela tiden, men de använder det som ursäkt för att gå från lektionen ;o 2 feb, 2012 19:59 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av superdupermikaelah: Skrivet av Borttagen: Haha, jag var skiit arg hela dagen xd ..... och råkade tappa en tampong på golvet x) Edit : INTE använd, om någon trodde det Påminner mig om när en fjortis i min gamla skola skrek över hela kafeterian: "HAN HAR HAFT MIN TAMPONG I MUNNEN! OCH JAG BEHÖVER DEEEN! ALLTSÅ, DEN ÄR INTE ANVÄND MEN IALLAFAAAALL!" ... Min klass dog av skratt. Ingen av oss gillade henne så mycket. HAHAHA, jag dör xD ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
2 feb, 2012 20:00 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Seriöst, jag älskar killarna i min klass! När jag har mens erbjuder dom mej choklad och ger mej massa kramar! c: ♥ WTF?! Är du seriös? Ja, asså inte alla (självklart inte) men några strycken blir sådär extra jättegulliga c: Haha skulle jag försöka mig på det med tjejerna i min klass så skulle de nog bli irriterade Alex som min livvakt kan du få bjuda mig på choklad och kramar vid sådana tillfällen. Jag skulle Inte bli arg. =) "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 2 feb, 2012 20:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MizzNina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Seriöst, jag älskar killarna i min klass! När jag har mens erbjuder dom mej choklad och ger mej massa kramar! c: ♥ WTF?! Är du seriös? Ja, asså inte alla (självklart inte) men några strycken blir sådär extra jättegulliga c: Haha skulle jag försöka mig på det med tjejerna i min klass så skulle de nog bli irriterade Alex som min livvakt kan du få bjuda mig på choklad och kramar vid sådana tillfällen. Jag skulle Inte bli arg. =) Okej ehhh... säg till då när du är i den... perioden... 2 feb, 2012 20:04 |
|
MizzNina
Elev |
Alex
Min syster gav mig choklad denna gången. Du får stå beredd om en månad.. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 2 feb, 2012 20:10 |
|
superdupermikaelah
Elev |
2 feb, 2012 20:11 |
|
Jac
Elev |
2 feb, 2012 20:12 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen