Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Katla
Elev |
Rosor!
för gelégodis är äckligt ♏︎ 14 feb, 2013 10:11 |
|
MissBellatrix
Elev |
Roses are red,
Violets blue, I like gelehjärtan, And you should too Hey there. You come here often? 14 feb, 2013 14:54
Detta inlägg ändrades senast 2013-02-14 kl. 22:30
|
|
Rymdkonungen
Elev |
14 feb, 2013 14:55 |
|
LunaLovegood1
Elev |
geléhjärtan är gott
det är inte rosor fast jag gillar båda (inte för att jag tror att jag nånsin kommer få något av det men men)
14 feb, 2013 14:55 |
|
Borttagen
|
Jag gillar inte gelegodis, inte hjärtan i alla fall. Rosor är fina och luktar gott. Rosor!
14 feb, 2013 15:02 |
|
Borttagen
|
Rosor. . . För jag gillar inte gelegodis. . .
14 feb, 2013 15:07 |
|
Miss Black
Elev |
14 feb, 2013 15:11
Detta inlägg ändrades senast 2013-02-14 kl. 16:07
|
|
Borttagen
|
Rosor.
Är inget stort fan av gelégodis alls. Har hellre chokladhjärtan isf :3 14 feb, 2013 15:20 |
|
Borttagen
|
Hm kanske geleärtan...
14 feb, 2013 16:18 |
|
Borttagen
|
Gelehjärtan! ♥
14 feb, 2013 16:27 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen