Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Seriöst, jag älskar killarna i min klass! När jag har mens erbjuder dom mej choklad och ger mej massa kramar! c: ♥ WTF?! Är du seriös? Ja, asså inte alla (självklart inte) men några strycken blir sådär extra jättegulliga c: Haha skulle jag försöka mig på det med tjejerna i min klass så skulle de nog bli irriterade 2 feb, 2012 19:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Seriöst, jag älskar killarna i min klass! När jag har mens erbjuder dom mej choklad och ger mej massa kramar! c: ♥ WTF?! Är du seriös? Ja, asså inte alla (självklart inte) men några strycken blir sådär extra jättegulliga c: Haha skulle jag försöka mig på det med tjejerna i min klass så skulle de nog bli irriterade Du kan ju prova, tänk om det skulle uppskattas C: 2 feb, 2012 19:45 |
|
superdupermikaelah
Elev |
Skrivet av Borttagen: Men varför är killar så toyfel snygga Hm, jag vet inte om de är så värst snygga! Inte alla iallafall. Kanske är det bara så att du börjat lägga märke till snygga killar mer nu än förut, och att det därför känns som att killar är supersnygga i allmänhet? Själv ser jag oftare snygga tjejer än snygga killar!
2 feb, 2012 19:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Seriöst, jag älskar killarna i min klass! När jag har mens erbjuder dom mej choklad och ger mej massa kramar! c: ♥ WTF?! Är du seriös? Ja, asså inte alla (självklart inte) men några strycken blir sådär extra jättegulliga c: Haha skulle jag försöka mig på det med tjejerna i min klass så skulle de nog bli irriterade Du kan ju prova, tänk om det skulle uppskattas C: De kommer slå mig xD 2 feb, 2012 19:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Seriöst, jag älskar killarna i min klass! När jag har mens erbjuder dom mej choklad och ger mej massa kramar! c: ♥ WTF?! Är du seriös? Ja, asså inte alla (självklart inte) men några strycken blir sådär extra jättegulliga c: Haha skulle jag försöka mig på det med tjejerna i min klass så skulle de nog bli irriterade Du kan ju prova, tänk om det skulle uppskattas C: De kommer slå mig xD O.o Elakt ju D: 2 feb, 2012 19:46 |
|
superdupermikaelah
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Seriöst, jag älskar killarna i min klass! När jag har mens erbjuder dom mej choklad och ger mej massa kramar! c: ♥ WTF?! Är du seriös? Ja, asså inte alla (självklart inte) men några strycken blir sådär extra jättegulliga c: Haha skulle jag försöka mig på det med tjejerna i min klass så skulle de nog bli irriterade Jag kan erbjuda dig att få börja i min klass! Vem som än bjuder på choklad där blir extremt populär
2 feb, 2012 19:48 |
|
Borttagen
|
Varför ska de slå dig
2 feb, 2012 19:48 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Seriöst, jag älskar killarna i min klass! När jag har mens erbjuder dom mej choklad och ger mej massa kramar! c: ♥ ... Why do they even know that you're on your period? Haha, enda sättet att någon får reda på det är om de snor min mobil och lyckas hitta min mensovulationräknarapp och ser vad det står eller om jag ligger på golvet och dör av mensvärk... ![]()
2 feb, 2012 19:48 |
|
Borttagen
|
Våld löser inget
2 feb, 2012 19:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av superdupermikaelah: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Seriöst, jag älskar killarna i min klass! När jag har mens erbjuder dom mej choklad och ger mej massa kramar! c: ♥ WTF?! Är du seriös? Ja, asså inte alla (självklart inte) men några strycken blir sådär extra jättegulliga c: Haha skulle jag försöka mig på det med tjejerna i min klass så skulle de nog bli irriterade Jag kan erbjuda dig att få börja i min klass! Vem som än bjuder på choklad där blir extremt populär Haha gärna! Nää menjag har en ganska awesome klass ändå 2 feb, 2012 19:49 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen