Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har inte smakat vaniljsemlor. Men den vanliga sorten är så fantastiskt underbar (sålänge det är riktig grädde) så hade nog sagt vanliga iaf.
12 feb, 2013 20:35 |
|
Borttagen
|
äkta alla gånger!! Det ska vara hemgjorda bullar, hemgjord "mandelmassa", en massa grädde och florsocker som pricken över i:et.
12 feb, 2013 20:43 |
|
Kintsugi
Prefekt |
veganska semlor alt. vanliga semlor ♥ ♥
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 12 feb, 2013 22:53 |
|
Danzi
Elev |
13 feb, 2013 17:39 |
|
MissBellatrix
Elev |
Äkta, I guess, men jag gillar inte riktigt selmor så mkt.. ;/
Hey there. You come here often? 13 feb, 2013 18:22 |
|
Borttagen
|
Vanilj är awesome.
Vaniljsemlor all the way. 13 feb, 2013 18:24 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag älskar mandelmassa och tycker att det känns lite konstigt att kalla det semlor när det inte är original. Så konservativ är jag. Så äkta semlor är mitt självklara val! (Anledningen till frågan är att jag ofta stöter på människor som äter vaniljsemlor i stället, så jag antog att det var ett utbrett fenomen ^^)
Resultat i frågan "äkta semlor eller vaniljsemlor?": 23-4 till äkta semlor! Obs! Ny fråga i första inlägget! 14 feb, 2013 08:24 |
|
MizzNina
Elev |
Ingetdera.
Tycker inte om Gelégodis. Och Rosor är alldeles för kommersiella och överskattade för att komma in i mitt hem. Nejlikor ftw! "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 14 feb, 2013 08:27
Detta inlägg ändrades senast 2013-02-14 kl. 08:49
|
|
EmahS
Elev |
14 feb, 2013 08:43 |
|
Irah
Elev |
14 feb, 2013 09:11 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen