What the...-moments
Forum > Off Topic > What the...-moments
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
21 okt, 2011 23:29 |
|
Borttagen
|
Min lärare ska säga en annan lärares namn(Percy) och säger....
Spoiler: Tryck här för att visa! 21 okt, 2011 23:33 |
|
Borttagen
|
det var ett riktigt What the.. moment idag när jag och två kompisar var på New Yorker. vi kallar dom G och I.
i alla fall så hade vi gått in på killavdelningen för att kolla på killkläderna (som har så sjukt snygga tryck) och så står vi vid ett "bord" och kollar på tröjor och helt plötsligt hör jag och G en hög duns och ett litet skrik och vänder oss om och ser att en sån där klädställning med vinterjackor snurrar men att I är helt borta, efter några sekunder ser vi att ett par ben sticker ut ur klädställningen.. hon hade alltså tänkt att luta sig mot väggen och missade väggen och ramlat rakt in i en klädställning.. gissa om vi dog och hennes enda kommentar var "jag landade på hjulet, jag slår vad om att min röv är helt blå.." ♥ 22 okt, 2011 01:01 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Det finns en "Tandborstarskola" på Karamellkungens hemsida, WTF HAHAHAH!?!?! HAHAHAHAHAHAHA, va? ![]()
22 okt, 2011 09:29 |
|
Ida S
Lärare |
Jag fick plötsligt nästan 39 graders feber igår men kände mig inte sjuk, bara varm, trött och yr och hade haft ont i kroppen hela dagen. Sov en timme, tog en alvefon och åkte med på min morbrors 50-årskalas (för jag kände mig ju inte sjuk!) men misstänkte där att febern steg så åkte hem ganska tidigt.
Väl hemma igen hade jag 37,4. Nu vaknade jag för ett tag sen, känner mig helt frisk bortsett från något vidrigt som känns precis som mensverk men inte borde vara det för tiden stämmer inte o.o W.T.F? Finns det något som heter "endagssjuka"? "we live together, and harry does all the cooking." 22 okt, 2011 09:45 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av expelliarmus: Det finns en "Tandborstarskola" på Karamellkungens hemsida, WTF HAHAHAH!?!?! HAHAHAHAHAHAHA, va? http://www.candyking.com/Candyking/Templates/Candyking_VideoAndFlash.aspx?id=1537&epslanguage=SV HAHAHAH DÖR
22 okt, 2011 11:29 |
|
childhoodlight
Elev |
22 okt, 2011 11:30 |
|
Borttagen
|
När min kompis stoppar matadormix-godisar i mitt öra -.-
22 okt, 2011 12:28 |
|
Ginnyy
Elev |
22 okt, 2011 16:34 |
|
Buddha
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fridamariana: Ja .. alltså.. fick denna länkad till mig ..dunno what to say ..WTF? xD http://www.youtube.com/user/SteveKardynal#p/u/5/HJOPpaWdddk DENNA ÄGER! ?..... Raderar historiken... 22 okt, 2011 16:56 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen