Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lea Lovegood
Elev |
11 sep, 2011 11:56 |
|
Borttagen
|
FRED ÄR MIIIII!N!!! ♥
11 sep, 2011 12:56 |
|
Ms.Riddle
Elev |
LITE taskig? 11 sep, 2011 13:01 |
|
MiraLongbottom
Elev |
Ehh.. Cedric är ju gullig, men han är död. Och Neville har liksom alltid varit min lilla crush, så han är det ju nog. cx ♥
"Harry Potter is about confronting fears, finding inner strength and doing what is right in the face of adversity. Twilight is about how important it is to have a boyfriend." - Stephen King. 11 sep, 2011 13:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: FRED ÄR MIIIII!N!!! ♥ Men vad ska det vara bra för han dör ju Sry if i make jokes on your felings. 11 sep, 2011 13:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: FRED ÄR MIIIII!N!!! ♥ Men vad ska det vara bra för han dör ju Sry if i make jokes on your felings. I mina dagdrömmar och drömmar är han inte död, He'll live forever in my heart ♥ 11 sep, 2011 13:41 |
|
Borttagen
|
Geroge, i think? =)
11 sep, 2011 13:43 |
|
Borttagen
|
Varsin tvilling då ^^,
11 sep, 2011 13:47 |
|
Borttagen
|
^ Japp
11 sep, 2011 13:58 |
|
PPP
Elev |
11 sep, 2011 15:21 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen