Vem är ni mest lik??
Forum > Harry Potter > Vem är ni mest lik??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lillalollo
Elev |
Jag liknar en blandning av Hermione och Luna som personlighet...
Men utseeende... Jag är för ful för att ens vara i närheten av att likna någon i HP... "Hogwarts will always be there to welcome you home" - J.K Rowling 12 sep, 2011 21:04 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Jag tycker om Lunas, Narcissas, Ginnys och Bellatrix hår....
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 12 sep, 2011 21:07 |
|
JessieH
Elev |
Jag tror jag liknar Ginny. Både utseende och personlighet
For neither can live while the other survives. Pottermore - OwlLeviosa183 12 sep, 2011 21:59 |
|
Borttagen
|
Personlighet: Ginny och Hermione.
Utseende: Blandning av Lavender Brown och Hermione 12 sep, 2011 22:07 |
|
LinneaLovegood
Elev |
Ginny skulle jag tro jag är mest lik. Jag e lite småblyg och jag har rött hår och fräknar
13 sep, 2011 14:02 |
|
Dementoren
Elev |
jag liknar en blandning av susan bones och hanna abbot så
som dom ser ut i filmerna i personlighet ron,luna,hermione,ginny
13 sep, 2011 15:12 |
|
Fangalos
Elev |
13 sep, 2011 15:59 |
|
cannedcorn
Elev |
Vet inte om jag har skrivit i den här tråden redan, orkar inte leta ^^
I utseende är jag inte lik någon tycker jag.. I personlighet är jag en blandning mellan Luna, Neville och Hermione. Haha
13 sep, 2011 16:07 |
|
Borttagen
|
I utseendet: Hagrid och Lupin.
I peronlighet: Flitwick, Hagrid och Macmilian. 13 sep, 2011 16:11 |
|
Fang
Elev |
Skrivet av _H.P_H.G_R.W_: FAst det har inget med tråden att göraJag tycker om Lunas, Narcissas, Ginnys och Bellatrix hår.... 13 sep, 2011 16:14 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen