Kyss mej Harry! [SV] PG-13
Forum > Fanfiction > Kyss mej Harry! [SV] PG-13
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lily Evans
Elev |
Mer =)
"A true friend is someone who says nice things behind your back." 12 aug, 2011 18:39 |
|
Borttagen
|
meer!
12 aug, 2011 18:58 |
|
mugglis1
Elev |
meeer !!!
Gryffindor <3 12 aug, 2011 19:24 |
|
JuliaE
Elev |
Oh nu kommer det mer , och tack så mycket! ♥
Kapitel 28 --------------- Klockan var nu 18:42 Harry skulle komma om ungefär 3 minuter om han nu är punktlig. Jag tittade bort mot Draco och hans lilla gäng, Pansy stod och klängde på honom och det såg nästan ut som om han gillade det. Min blick föll sakta ner på golvet och jag blev deprimerad, men bara någon sekund senare känner jag att någon pickar på min ena axel och jag tittar upp och får se en väldigt glad Harry! -Oj! Hej! Jag tittade lite generat på honom eftersom att jag inte märkt något. Hans blicka gick upp och ner, det såg nästan ut som om han hade sätt en enhörning springa förbi nyss, han blick såg lite drömmande ut. -Wow! Hej! Vad vacker du är... Harry log lite generat och jag tog hans hand och log tillbaka. Jag såg att Pansy gav oss hat blickar och det var troligtvis för att jag inte visade minsta tecken på avundsjuka. Harry och jag stod och pratade medans vi väntade på att dom skulle öppna portarna till stora salen så vi fick komma in. Efter ett tag kommer McGonagall och ställer sig fram för stora salen's dörrar och klappar lite med händerna för att vi ska vara tysta. -Okej! Balen ska strax dra igång men först ska vi utse några som får dansa första dansen! Jag har slumpvis lagt i lappar med namn på från årskurserna 4 och uppåt därför kommer inga mindre åringar vara med i början! Men det kan vara undantag om man har en partner som är yngre! McGonagall höll i sorteringshatten som var vänd upp och ner, jag skymtade massa små lappar där i med troligtvis namn på. -Er som jag ropar upp namnen på kommer genast fram hit och ställer er fram för mig! Då stoppade hon ner handen i sorteringshatten och drog upp en lapp. -Den första som får dansa med sin partner är..... Draco Malfoy! Jag såg att Pansy blev överlycklig och Draco såg också ganska glad ut. -Den andra är....... Karl Hitsburg! -Tredje......... Fred Weasley! Jag tittade bort mot Fred och Julia som hoppade till när dom sa Fred's namn och sen log dom mot varandra. -Och den sista är........... ------------- Mer??
(C) Läs gärna min FF!
En fjärdedels vilie [SV]
12 aug, 2011 21:57 |
|
Bling
Elev |
12 aug, 2011 21:57 |
|
Borttagen
|
meeeeeeeeeeer
12 aug, 2011 21:59 |
|
Bling
Elev |
12 aug, 2011 21:59 |
|
Borttagen
|
vi får hoppas att det blir mer idag! 12 aug, 2011 22:00 |
|
JuliaE
Elev |
Hm... ingen aning xD ♥ Men inte nu direkt ialla fall kanske efter klockan 23:00 eller nåt sånt ^^ Och tack alla ♥
(C) Läs gärna min FF!
En fjärdedels vilie [SV]
12 aug, 2011 22:01 |
|
Bling
Elev |
12 aug, 2011 22:05 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen