(PM)Albus Potter
Forum > Fanfiction > (PM)Albus Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kan vi inte vara trevliga mot varandra istället?
6 aug, 2011 16:20 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Vendela: Skrivet av mican00: Skrivet av Vendela: Förlåt då kan du sluta Älta det nu?? ja, men du kan ju skaffa en trevligare attytid! när du gjort det, så ska jag inte prata om det mer. Ursäkta mig jag har inte dålig attityd jag blir bara så trött på ditt tjat förlåt då D: jag har inte tjatat. Lägg av och var lite trevligare! ![]()
6 aug, 2011 16:21 |
|
Borttagen
|
6 aug, 2011 16:21 |
|
Vendela
Elev |
Jag är väldigt glad
Alla uppfattar mig som sur och elak ¤.¤ Böcker. Böcker. Böcker! 6 aug, 2011 16:22 |
|
Borttagen
|
Nejnejnejnej , det var inte så jag menade! D: Jag vill bara att ni ska vara sams :O Men jag ska inte lägga mig i
6 aug, 2011 16:22 |
|
Vendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nejnejnejnej , det var inte så jag menade! D: Jag vill bara att ni ska vara sams :O Men jag ska inte lägga mig i HarryPotterr Mena inte dig =D jag tjafsar inte mer, mican00 jag iggar dig tills du slutar Böcker. Böcker. Böcker! 6 aug, 2011 16:24 |
|
Borttagen
|
Okej, bra
6 aug, 2011 16:25 |
|
Vendela
Elev |
mm
men nu snackar vi om grejer som INTE hör till denna tråd! Det är icke bra nonono Böcker. Böcker. Böcker! 6 aug, 2011 16:26 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Vendela: Skrivet av Borttagen: Nejnejnejnej , det var inte så jag menade! D: Jag vill bara att ni ska vara sams :O Men jag ska inte lägga mig i HarryPotterr Mena inte dig =D jag tjafsar inte mer, mican00 jag iggar dig tills du slutar asså sluta! jag bryr mig inte! jag uppfattar dig inte heller som sur och elak, jag tycker bara att du kan var lite trevligare just NU. du är säkert en jättetrevlig och snäll person, men just NU, så käns det inte så! så lägg av! ![]()
6 aug, 2011 16:26 |
|
Borttagen
|
no no no :O Nu ska vi snacka om saker som HÖR till dnna tråd
6 aug, 2011 16:27 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen