Den nordiska trollkarls skolan
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den nordiska trollkarls skolan
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag öppnade mitt paket som hade blivit nersläppt framför mig av en uggla, i den låg mina kläder till balen. Det var en svart " kavaj" med svarta byxor. På kavajen så var lokes märke ( pilen) inbroderad ungefär vid hjärtat. Sedan så var det en vit skjorta och grön slips. jag gillade, hoppas bara att de andra gillar det också tänkte jag.
15 dec, 2016 18:20 |
|
Belluna tonks
Elev |
Jag såg att Katrine var på väg mot oden bordet, så jag höjde på ögonbrynen och gav henne en frågande blick.
![]()
15 dec, 2016 18:32 |
|
uniquorn
Elev |
15 dec, 2016 18:50 |
|
Velleity
Elev |
15 dec, 2016 19:41 |
|
Belluna tonks
Elev |
Jag skakde på huvudet, Olof var verkligen inte värd Liv. Jag mimade också orden "Nej han är en idiot" Katrine såg besviken ut men nickade.
![]()
15 dec, 2016 19:53 |
|
Velleity
Elev |
Jag såg orden som Mona mimade. Ja, han var kanske en idog men vad skulle kag göra? Jag tittade på Katrine.
![]()
15 dec, 2016 19:56 |
|
uniquorn
Elev |
Jag tittade på Luv. Hon såg besviken ut. Äsch, Liv kanske gillade honom fast Mona inte gjorde det. Jag fick vidare.
"Hej, skulle du vilja gå på julbalen med min kompis Liv?" sa jag ich pekade. ![]()
15 dec, 2016 20:39 |
|
Linn Lumos
Elev |
Jag såg att Katrine hade gått fram och frågat Olof om han ville gå med Liv på balen.
15 dec, 2016 20:48 |
|
uniquorn
Elev |
Killen tittade upp och nickade entusiastiskt. Jag vände mig om och gjorde tummen upp mot Liv, sedan gick jag tillbaka.
![]()
15 dec, 2016 20:59 |
|
Linn Lumos
Elev |
Då hade alla någon att gå med. I alla fall av mina vänner
15 dec, 2016 21:01 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den nordiska trollkarls skolan
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen