Good vs Bad (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Good vs Bad (prs)
|
Borttagen
|
"uppdraget är slutfört" sa Mina med ett leende.
När de kom tillbaka till deras bas så ringde hon upp deras boss.
29 okt, 2015 16:55
|
|
Borttagen
|
Bossen svarade
" Har ni Blue bertel för honom till mitt högkvarter " sa Bossen.
29 okt, 2015 16:57
|
|
Borttagen
|
"Ska ske boss" sa Mina och började att dra med Blue betel.
Understiden borta vid bossens bas var hans Syster Abigail. Hon var lite uttråkad och gick fram till sin bror.
" ursäkta om jag stör men sa du något om Blue betel?" frågade Abigail nyfiket.
29 okt, 2015 17:00
|
|
Borttagen
|
" Ja de har fångat en sån åt mig " sa Bossen som hette Stan.
Terry packade lite saker i en ryggsäck och började gå mot utgången ut ur basen han skulle börja sitt uppdrag.
29 okt, 2015 17:23
|
|
Borttagen
|
"låter intresant" sa Abigail och log
29 okt, 2015 17:59
|
|
Borttagen
|
" Mm och nu behöver forskaren bara göra sitt " sa Stan han lät fortfarande irriterad och sur.
29 okt, 2015 18:07
|
|
Borttagen
|
"Du vet att jag är forskaren eller hur?" frågade Abigail lite osäkert.
29 okt, 2015 18:09
|
|
Borttagen
|
" Ja det vet jag så du kommer få forska " sa Stan
29 okt, 2015 18:12
|
|
Borttagen
|
Abigail log lite grann.
Mina hade kommit fram till Stans bas. Hon plingade på dörren.
29 okt, 2015 18:13
|
|
Borttagen
|
En ung pojke öppade och såg på Mina han var Stans kan man säga springpojke som gjorde saker åt Stan.
" Miss Mina välkommen in " sa Pojken och log
29 okt, 2015 18:46
|
Du får inte svara på den här tråden.