ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(Ehm, va? #Förvirrad. Var det inte Wills bror?)
16 aug, 2015 20:35 |
|
Borttagen
|
(Jo, men Kayla lade ut inlägget där hon skrev att det var hennes pappa typ några sekunder efter dig så jag vet inte om hon såg.)
16 aug, 2015 20:45 |
|
Borttagen
|
(Vi kan ju säga att det var två personer!)
16 aug, 2015 20:47 |
|
Borttagen
|
(jaa, visst
16 aug, 2015 20:49 |
|
Borttagen
|
(Vi kör på det!)
Will Jag vaknade i en ambulans. Varför var jag här? 16 aug, 2015 20:50 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
– Jag vaknade av sirener och gick ut i mina pyjamas-byxor och t-shirt. Jag sprang ut på gatan och ner för kvarteret. Massa polisblar står där. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 16 aug, 2015 20:58 |
|
Borttagen
|
Will
Jag såg Josse genom den öppna dörren och skulle precis resa mig upp när en läkare tryckte ner mig på sängen. 16 aug, 2015 21:00 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jag såg en ambulans köra iväg och genom dom små små föstrena såg jag Will. Jag skrek hlgt och sprang fram. Joey, Gwen och Kayla var också där.
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 16 aug, 2015 21:05 |
|
Borttagen
|
Will
"Får man inte hälsa på sina kompisar?" Frågade jag surt. 16 aug, 2015 21:06 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
— "Vad är det som händer?” Frågade jag dom skräckslaget. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 16 aug, 2015 21:06 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen