Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs med ellisen05

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med ellisen05

1 2 3 ... 40 41 42 43 44
Användare Inlägg
JossiMarauder
Elev

Avatar


Dörren gick lätt upp och Lysander tuttade förbluffat på mig.
”Men, jag har en klänning på lig” sa jag bekymrat.
”No worries” sa Lysander och svingade men sin trollstav.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

16 okt, 2015 19:37

ellisen05
Elev

Avatar


Vi pratade om allt och alla. När klockan var tre kom vi på att vi var i Flitwicks klassrum. det fanns kuddar i ett skåp. Vi tog varsin och la oss ner och pratade.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

16 okt, 2015 19:46

JossiMarauder
Elev

Avatar


Det blev till mina vanliga kläder jag brukar ha.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

16 okt, 2015 19:57

ellisen05
Elev

Avatar


Efter en halvtimma somna jag.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

16 okt, 2015 19:58

JossiMarauder
Elev

Avatar


Lysander tog fram en kvast.
”Sätt dig på den och bara flyg”
Jag gjorde som han sa. Det var magiskt. Jag var högt uppe i luften.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

16 okt, 2015 20:11

ellisen05
Elev

Avatar


Jag drömde om en tandborste som sprang på en stor äng och himlen var full av rosa moln som färgades blå.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

16 okt, 2015 20:14

JossiMarauder
Elev

Avatar


(HAHAHHAH xD)

Jag landade mjukt nere på marken.
”Du är en naturbegåvning!” Säger Lysander.

Vi gick upp till slottet igen.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

16 okt, 2015 20:59

ellisen05
Elev

Avatar


En hund stor som det största molnet kom och käkade upp tandborsten.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

16 okt, 2015 21:00

JossiMarauder
Elev

Avatar


(Trodde du sa en stor röd hund och blrjade tänka på Ckifford Den Stora Röda Hunden)
-
Vi gick in i vid-behovrummet.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

16 okt, 2015 21:04

ellisen05
Elev

Avatar


Sen hoppade tandborsten ut och började borsta tänderna på den stora hunden.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

16 okt, 2015 21:06

1 2 3 ... 40 41 42 43 44

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med ellisen05

Du får inte svara på den här tråden.