School bully
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > School bully
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cecilia9795
Elev |
Jag kollade på honom lite och sen på marken.
-Jag är inte så duktig; sa jag till honom. -Men visst, om du gärna vill blöda ur öronen.Vad ska jag sjunga? 15 mar, 2015 10:40 |
|
Borttagen
|
" Jag tror du kan sjunga" sa Jonte och log mot henne.
" Du väljer själv" sa han. 15 mar, 2015 10:41 |
|
Cecilia9795
Elev |
Jag funderade lite och bestämde mig för True love av Pink.För den passade ju, plus att det var den ända jag kunde spela på gitarr och sjunga texten till.Jag började spela och sjöng sen.
15 mar, 2015 10:44 |
|
Borttagen
|
Jonte satt tyst och lyssnade.
15 mar, 2015 10:46 |
|
Cecilia9795
Elev |
Jag sjöng och kollade på honom.Jag letade efter någon slags tecken i hans min om vad han tyckte.
15 mar, 2015 10:48 |
|
Borttagen
|
Jonte satt helt koncentrerad och lyssnade.
15 mar, 2015 10:49 |
|
Cecilia9795
Elev |
Han visade inget, det var så svårt att tyda.Jag sjöng klart och la ifrån mig gitarren.
15 mar, 2015 10:50 |
|
Borttagen
|
Jonte sprack upp i ett leende.
" Du kan visst sjunga" sa han. 15 mar, 2015 10:54 |
|
Cecilia9795
Elev |
Jag flinade lite.
-Jag sa aldrig att jag inte kunde.Jag sa att jag inte var så duktig; sa jag och log lite. 15 mar, 2015 10:55 |
|
Borttagen
|
" Du är visst duktig" sa Jonte.
15 mar, 2015 11:00 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen