Narry - privat rollspel <3
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Narry - privat rollspel <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Jag har typ börjat känna saker ... Alltså, känslor" mumlar jag.
19 nov, 2014 01:54 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 01:55 |
|
Borttagen
|
Jag suckar och ser ner.
"Men liksom ... Jag tror att jag är kär i dig, Niall" 19 nov, 2014 01:57 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 01:58 |
|
Borttagen
|
Jag släpper hans händer, och känner hur svettig jag blivit. Jag är bara så nervös ...
19 nov, 2014 01:59 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 02:01 |
|
Borttagen
|
Jag kramar Niall svagt tillbaka.
"Förlåt ..." 19 nov, 2014 02:01 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 02:02 |
|
Borttagen
|
"Men du känner inte likadant"
19 nov, 2014 02:03 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 02:04 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen