Jag då? [sv]
Forum > Fanfiction > Jag då? [sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
SevLoveer
Elev |
22 jan, 2012 14:07 |
|
Minidjuret
Elev |
^
Åh tack! *rodna* 22 jan, 2012 17:01 |
|
Borttagen
|
Åh vad bra kapitel eller vad man nu ska kalla det.
(om jag skulle vara moddelärare skulle du få ett högt betyg på den) 22 jan, 2012 18:18 |
|
Borttagen
|
Jättebra, ny läsare.
22 jan, 2012 18:27 |
|
Minidjuret
Elev |
Valmo- Åh ♥ Tack!
Skrivet av Borttagen: Jättebra, ny läsare. Åh tack du underbara person! 8D 23 jan, 2012 11:48 |
|
Borttagen
|
Inget att tacka för, det är ju DU som skriver. 23 jan, 2012 18:10 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Borttagen: Inget att tacka för, det är ju DU som skriver. Ja jo..Men det gör mig glad att veta att folk uppskattar det jag skriver ♥ 23 jan, 2012 18:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: Skrivet av Borttagen: Inget att tacka för, det är ju DU som skriver. Ja jo..Men det gör mig glad att veta att folk uppskattar det jag skriver ♥ Och jag skulle inte förstå om de INTE gör det... Men jag vet vad du menar... 23 jan, 2012 18:53 |
|
Minidjuret
Elev |
^
Min ff var ignorerad till en början...S: 23 jan, 2012 18:56 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Jättebra skrivet !
"She's buying the stairway to heaven" 24 jan, 2012 01:33 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen