(ORP) Hide, run, survive
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (ORP) Hide, run, survive
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kim Potter
Elev |
3 apr, 2014 17:13 |
|
Borttagen
|
Cate:
"Ellie. Du kommer bara trötta ut dig själv." 3 apr, 2014 17:14 |
|
Kim Potter
Elev |
Ellie:
Jag vet att hon talar sanning, men vill ändå inte sakta ner. Vill inte prata med Olivia och Marbelle..
3 apr, 2014 17:15 |
|
Anne Potter
Elev |
3 apr, 2014 17:15 |
|
Kim Potter
Elev |
Ellie:
Stannar, vänder mig och går fram till henne. All ilska och kraft åker ner till handen när jag lyfter den. SMACK. Låter det när jag örfilat Olivia. "Låt mig vara!", fräser jag och börjar åter igen springa efter bilen. Tårarna vill komma fram, men jag pressar dem tillbaka.
3 apr, 2014 17:27 |
|
Borttagen
|
Cate:
Ser när Ellie örfilar Olivia och tappar bokstavligt hakan. 3 apr, 2014 17:28 |
|
Alice Weasley
Elev |
Miyako:
Last bilen stannar. Jag hör hur soldaterna pratar jag trycker örat mot dörren för att höra. " Ja... Ska vi ta na till chefen eller?" Säger en röst " Mmmmmmm vet inte?" Säger en annan. Det måste vara mig dem pratar om tänker jag förskräckt. " Jag ska ha min hämd först..." Säger en välkänd röst " Vadå hämd!" " Ja hennes kompis sparkade mig i ansiktet sen sparkade hon ut mig! Det ska hon få fan för!" Ett skratt hörs och en nyckel stoppas i låset. Soldaten som jag sparkade kommer in i bilen och rycker tag i min tröja. " Följ med här!" Säger han hårt och jag följer efter Han leder mig fram till et stup och säger " Ok gör som vi säger eller så kastar jag dig ner för här!" Jag sväljer hårt men nickar
3 apr, 2014 17:33 |
|
Anne Potter
Elev |
Olivia:
Tårarna rinner, men jag börjar springa efter Ellie. Hon är snabb, så jag stannar. "DET ÄR INTE BARA DU SOM LEVER I ETT HELVETE!", skriker jag efter henne. Självisk... Det är vad hon är. (Mwahahahah xD) ![]()
3 apr, 2014 17:34
Detta inlägg ändrades senast 2014-04- 3 kl. 17:40
|
|
Alice Weasley
Elev |
3 apr, 2014 17:36 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Alice Weasley: ( du kan väll inte döda henne! Dessutom har soldaterna åkt...) Jag skoja bara.. owo ![]()
3 apr, 2014 17:37 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen