Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs mellan mig och Renesmee cullen 1

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan mig och Renesmee cullen 1

1 2 3 ... 40 41 42 ... 69 70 71
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Din syster?" Föreslog jag.

13 feb, 2014 10:21

Borttagen

Avatar


"Ja gå och försök prata med henne du"
Muttrade jag irriterat och började gå igen.

13 feb, 2014 15:46

Borttagen

Avatar


Jag ryckte på axlarna.
"Hej då då." Sa jag och gick in igen.

14 feb, 2014 15:20

Borttagen

Avatar


Jaha och nu då. Var skulle jag? Hem? Nej tack.

14 feb, 2014 15:25

Borttagen

Avatar


Jag fick in genom dörren där Stefan väntade.

14 feb, 2014 15:28

Borttagen

Avatar


Jag suckade tungt och sparkade till en liten sten som låg på den våta asfalten.

14 feb, 2014 16:05

Borttagen

Avatar


"Hej igen." Sa jag och log mot honom medan jag kysste honom snabbt.
Sedan tittade jag honom i ögonen och tvingade honom att glömma det han nyss sett.
[nu är Stefan människa ok?]

19 feb, 2014 18:27

Borttagen

Avatar


Jag fortsatte gå.

21 feb, 2014 16:42

Borttagen

Avatar


-Hope-

"Hej!"

21 feb, 2014 16:58

Borttagen

Avatar


Jag hajade till och stannade och såg mig omkring. Pratande någon med mig?

21 feb, 2014 17:01

1 2 3 ... 40 41 42 ... 69 70 71

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan mig och Renesmee cullen 1

Du får inte svara på den här tråden.