Hogwarts nyhetsbrev
Forum > Harry Potter > Hogwarts nyhetsbrev
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Katla
Elev |
VA!? Så jag SKULLE skicka in? Knizzlare sa att nähej, det skulle jag minsann inte, och jag själv visste varken ut eller in, JAG FATTAR FORTFARANDE INGENTING!? FÖRRA TIDNINGEN VAR JU FÖR SJUTTON INTE ENS KLAR ÄN! JAG HÖLL PÅ ATT HJÄLPA Knizzlare MED SKVALLRET SOM SKULLE VARA I DET NUMRET, FAST DET HAMNADE I DETTA SOM JAG INTE ENS FATTADE FANNS!?
JAG FATTAR INGENTIIIIIING! JAG BLIR GAAAALEEEN! ♏︎ 27 jun, 2011 22:17 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Katla: VA!? Så jag SKULLE skicka in? Knizzlare sa att nähej, det skulle jag minsann inte, och jag själv visste varken ut eller in, JAG FATTAR FORTFARANDE INGENTING!? FÖRRA TIDNINGEN VAR JU FÖR SJUTTON INTE ENS KLAR ÄN! JAG HÖLL PÅ ATT HJÄLPA Knizzlare MED SKVALLRET SOM SKULLE VARA I DET NUMRET, FAST DET HAMNADE I DETTA SOM JAG INTE ENS FATTADE FANNS!? JAG FATTAR INGENTIIIIIING! JAG BLIR GAAAALEEEN! Men hallå, du sa ju att du hade skrivit? ![]()
27 jun, 2011 22:19 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Katla: VA!? Så jag SKULLE skicka in? Knizzlare sa att nähej, det skulle jag minsann inte, och jag själv visste varken ut eller in, JAG FATTAR FORTFARANDE INGENTING!? FÖRRA TIDNINGEN VAR JU FÖR SJUTTON INTE ENS KLAR ÄN! JAG HÖLL PÅ ATT HJÄLPA Knizzlare MED SKVALLRET SOM SKULLE VARA I DET NUMRET, FAST DET HAMNADE I DETTA SOM JAG INTE ENS FATTADE FANNS!? JAG FATTAR INGENTIIIIIING! JAG BLIR GAAAALEEEN! Men hallå, du sa ju att du hade skrivit? Sa jag INTE! ♏︎ 27 jun, 2011 22:19 |
|
Alicedor
Elev |
27 jun, 2011 22:40 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Är det möjligt att uppdatera denna trådens första inlägg varje gång en ny tidning kommer ut så att det "flik-nummer" tidningen hamlar på finns lätt till hands?
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 27 jun, 2011 23:43 |
|
Borttagen
|
Det vore bra om det går, jag vet inte...
28 jun, 2011 14:47 |
|
Kintsugi
Prefekt |
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 28 jun, 2011 17:56 |
|
Mandy Diamond
Elev |
Kan kolla med henne
[url=http://neato.blogg.se/?tmp=
28 jun, 2011 18:12 |
|
Alicedor
Elev |
28 jun, 2011 18:59 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Katla: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Katla: VA!? Så jag SKULLE skicka in? Knizzlare sa att nähej, det skulle jag minsann inte, och jag själv visste varken ut eller in, JAG FATTAR FORTFARANDE INGENTING!? FÖRRA TIDNINGEN VAR JU FÖR SJUTTON INTE ENS KLAR ÄN! JAG HÖLL PÅ ATT HJÄLPA Knizzlare MED SKVALLRET SOM SKULLE VARA I DET NUMRET, FAST DET HAMNADE I DETTA SOM JAG INTE ENS FATTADE FANNS!? JAG FATTAR INGENTIIIIIING! JAG BLIR GAAAALEEEN! Men hallå, du sa ju att du hade skrivit? Sa jag INTE! Jaså, det gjorde du inte -.- Okej. ![]()
28 jun, 2011 20:08 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen