Väktarna (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Väktarna (Prs)
|
Borttagen
|
" tack " sa Layla hon log
Johan kände sig sömnig
27 nov, 2013 19:14
|
|
Borttagen
|
"Här har klassen sina skåp, har du fått något ännu?", Stan stannade och drog fram sin nyckel.
27 nov, 2013 20:59
|
|
Borttagen
|
" inte än " sa Layla hon
märker patricia lägga in
nånting i Johans skåp
" vem är det? " frågade hon
och nickar mot Patricia
27 nov, 2013 21:03
|
|
Borttagen
|
"Åh, hon… Patricia", Stan var inte säker på om han skulle, men… "Hon är klassens jobbigaste tjej. Hon och hennes innegäng." Stan sänker blicken igen.
"Så, jag har allt, ska vi fortsätta?"
28 nov, 2013 16:39
|
|
Borttagen
|
" Ja det kan vi " sa Layla hon ville gärna se mer av skolan men det fick bli efter lektionen i matte
Johan såg på klockan
" vi blir sena till matten " sa Johan till Lola
28 nov, 2013 17:26
|
|
Borttagen
|
Stan drog upp sin väska över ena axeln.
"Vi ska ha matte, men vi hinner gå förbi cafeterian"
Lola nickade glatt. "Ja, det blir vi."
28 nov, 2013 21:44
|
|
Borttagen
|
" jag vill gärna se cafeterian " sa Layla
28 nov, 2013 21:49
|
|
Borttagen
|
Stan började gå mot matten.
"Här har vi det, de har inte öppnat en, men…", Stan pekade in på cafeterian.
"Och matten är i klassrummet här"
28 nov, 2013 21:52
|
|
Borttagen
|
Layla log
" du jag går till lektonen då jag
inte vill få mer problem än vad
jag redan har " sa Johan gick
till salen där dom skulle ha matte
28 nov, 2013 21:56
|
|
Borttagen
|
Lola suckade,
"Gör det, tråkmåns."
Stan gick in på matten.
"Layla är ny här"
"Hon kan sitta bredvid dig, det är ok Leyla?"
28 nov, 2013 21:57
|
Du får inte svara på den här tråden.