Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

1 2 3 ... 40 41 42 ... 138 139 140
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag hade ont överallt.

31 okt, 2013 19:03

Borttagen

Avatar


"Hur är det...?"
Mumlade jag.

31 okt, 2013 19:04

Borttagen

Avatar


"Diego är stark. Han kastade ifrån sig mig och gjorde så att jag landade snett med samma fot som innan, du vet."

31 okt, 2013 19:05

Borttagen

Avatar


"Förlåt!"
Viskade jag förfärat.

31 okt, 2013 19:06

Borttagen

Avatar


Det gör inget Muttrade jag.

31 okt, 2013 19:10

Borttagen

Avatar


"Jo! Om jag inte följt med hade inget av det här hänt!"

31 okt, 2013 19:11

Borttagen

Avatar


"Nej..." Mumlade jag och slöt ögonen.

31 okt, 2013 19:13

Borttagen

Avatar


"Jag kan ta bussen hem till dig så du kan vara ostört med din bror"

31 okt, 2013 19:49

Borttagen

Avatar


"Det behövs inte."

31 okt, 2013 21:41

Borttagen

Avatar


"Jo jag gör det, kan jag får nycklarna?"
Frågade jag och sträckte fram handen.

31 okt, 2013 22:27

1 2 3 ... 40 41 42 ... 138 139 140

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

Du får inte svara på den här tråden.