Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
- Kommer han inte, bajstant! Och jag skriker inte, jag talar med hög röst!
17 nov, 2013 15:37
|
|
Borttagen
|
"Skärp dig pling, annars kommer du bli utkastad", jag ser mig omkring.
"Har Cornelia varit här?"
17 nov, 2013 15:38
|
|
Borttagen
|
Jag skrattar tyst.
- Men Mrs.Poop var elak! Fnissar jag och rodnar lite.
- Nej, jag såg henne med Ryan för ett tag sedan, du vet, sjätteklassaren? Han är hur snygg som helst!! Jag är nästan avundsjuk!!
17 nov, 2013 15:41
|
|
Borttagen
|
Jag ser på henne och blir blek.
"Jag behöver vila nu, gå"
17 nov, 2013 15:43
|
|
Borttagen
|
- Vadå? Svarar jag förvirrat och tar Brians ena hand.
- Jag kan stanna om du vill! Eller nej! Vänta här, jag ska hämta dig lite godsaker från köket! Lyser jag sedan upp, då jag redan glömt min förvirring.
17 nov, 2013 15:56
|
|
Borttagen
|
Jag ser efter henne.
Va? Cornelia? Ryan? VA?
Mrs Poop kom med en ny medicin jag skulle prova som kanske kunde hjälpa mig fortare.
17 nov, 2013 15:57
|
|
Borttagen
|
17 nov, 2013 16:02
|
|
Borttagen
|
Jag andas häftigt efter drycken och lägger mig ner.
"Ja, det kommer göra ont", Mrs Poop ser på mig med ett medlidsamt leende och går tillbaka till sitt rum.
17 nov, 2013 16:03
|
|
Borttagen
|
Jag springer tillbaka till Brain med massvis med sötsaker.
17 nov, 2013 16:10
|
|
Borttagen
|
"Tack.........", jag tar upp ett chokladgrodekort och öppnar den. Jag hinner inte reagera i tid och grodan hoppar iväg. med en suck kastar jag bort kortet och förpackningen.
17 nov, 2013 16:11
|
Du får inte svara på den här tråden.