Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
|
Borttagen
|
Jag la sakerna i mitt skåp och gick ut.
Det var fortfarande kallt, men solen sken i alla fall. Jag fick röra snabbt på fötterna för att de inte skulle frysa till is.
8 nov, 2013 11:57
|
|
Borttagen
|
8 nov, 2013 11:58
|
|
Borttagen
|
Fåglarna kvittrade där de satt i träder och åt rönnbär. Jag fick en julkänsla och kände lukten av pepparkakor och stearinljus, men det var bara inbillning.
8 nov, 2013 12:00
|
|
Borttagen
|
Jag såg Niall en liten bit bort men vågade inte gå fram till honom.
8 nov, 2013 12:02
|
|
Borttagen
|
Jag fortsatte att gå och drog in händerna så långt in i jackan jag kunde.
8 nov, 2013 12:03
|
|
Borttagen
|
Jag drog upp huvan och gick raskt förbi honom och suckade.
8 nov, 2013 12:06
|
|
Borttagen
|
Jag såg Cassandra och undrade om hon var sur på mig. Det var hon säkert.
8 nov, 2013 12:07
|
|
Borttagen
|
Jag ångrade mig och vände mig om.
- Hej. Mumlade jag.
8 nov, 2013 12:08
|
|
Borttagen
|
8 nov, 2013 12:09
|
|
Borttagen
|
Jag log tillbaka och började gå med honom.
8 nov, 2013 12:12
|
Du får inte svara på den här tråden.