Skogens hemligheter
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Skogens hemligheter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
"Får jag?" sa Indra och drog bort hans händer så hon kunde knäppa upp. Det kändes konstigt att inte ha kläder på överdelen bara kjol, men på något sätt trevligt, hon visste inte hur hon skulle säga det.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 21 okt, 2013 18:39 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Vincent nickade och blundade lätt. Hans fingrar strök över hennes rygg igen och han suckade lyckligt. Långsamt blottades hans muskelösa bröstkorg och han ryste lätt av den den kallare luften.
21 okt, 2013 18:58 |
|
Vildvittra
Elev |
Indra fick av honom skjortan och såg med uppskattande blick på honom, på den muskulösa kroppen. Sakta strök hon fingrarna längs med.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 21 okt, 2013 19:07 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Vincent flämtade svagt då hon fått av honom skjortan, han ville väldigt gärna att hon skulle fortsätta. Samtidigt gled hans händer upp till hennes axlar och smekte hennes nyckelben.
21 okt, 2013 19:09 |
|
Vildvittra
Elev |
"Är det bra?" frågade Indra osäkert med tyngre andning, om hon gjorde rätt, hon ville veta.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 21 okt, 2013 19:12 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Vincent nickade. "Ja..." mumlade han och böjde sig fram och kysste istället hennes nyckelben. Efter det gled hans blick ner en aning och han såg frågade på henne som för att be om tillåtelse.
21 okt, 2013 19:21 |
|
Vildvittra
Elev |
Indra nickar, men med en skrämd blick, nu ligger de båda på sängen.
(Vi borde inte skriva mer nu xD Mer och sen låg de i varandras armar xD) "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 21 okt, 2013 19:25 |
|
Jessica Tonks
Elev |
(Jupp, det låter ganska bra xD)
Vincent suckade nöjt och drog Indra närmare sig. Han var varm och sömnig, men helt nöjd och lycklig. "Du är underbar" mumlade han mot hennes öra.
21 okt, 2013 19:27 |
|
Vildvittra
Elev |
Indra låg tätt intill honom, "Det var underbart, och du är." sa hon, nu låg hon avslappnade vid hans sida och var varm intill honom. "Tack" sa hon.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 21 okt, 2013 19:31 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Vincent log och kysste hennes panna. "Du behöver inte tacka, det borde jag" mumlade han. Han blundade och snart saktade hans andning ner och han sov.
21 okt, 2013 19:33 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen