(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ungefär en halvtimme senare låg jag tryggt i Eriks nakna famn. Långsamt ritade jag mönster över hans bröstkorg. Han log lyckligt och drog en hand längs min kropp. En rysning for genom mig. Varsamt la sig Erik över mig och kysste mig. Automatiskt särades mina ben och la sig runt Eriks. Erik log och lurtade sitt huvud mot mitt bröst.
- Sjung för mig Roxanne. I takt till dina hjärtslag. Mjukt sjöng jag för Erikt, och mjukt smekte hans händer min nakna kropp. Hela dagen låg vi där, för Erik hade inga lektioner idag. På morgonen stal han lite mat till oss från matsalen som vi åt i min säng, för att sedan lägga oss igen. 2 sep, 2013 18:53 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag gick långsamt mot muren. Och såg en gestalt stå där. Jag närmade mig, och personen vände sig mot mig. James. han log slugt. ''Hej, James'' sa jag glatt. ''Jag ska visa dig en sak'' sa han och tog min hand. Jag följde efter, men när han klättrade över muren tvekade jag. Men jag klättrade upp jag också. Han hoppade ner på andra sidan. Vi var utanför skolområdet. Han började dra in mig i skogen. ''James... vart ska vi?'' mumlade jag. ''Det får du se'' log han. Vi gick ganska länge, men tillslut kom vi fram till en stuga, han låste upp dörren och gick in. När jag också var inne stängde och låste han dörren. Han gick emot mig, och jag blev spänd. Första gången... Tänkte jag när han stod alldeles intill mig.
jag är jättecoolig älska mig plz 2 sep, 2013 19:04 |
|
Borttagen
|
Jag somnade med huvudet på Eriks arm, och vaknade på honom. Han log strålande mot mig och jag rodnade starkt. Inne på toaletten klädde jag på mig och satte upp håret.
2 sep, 2013 19:12 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag öppnade ögonen. Jag Låg på sängen i stugan, Zeb måste tro att James har rövat bort mig. Tänkte jag. jag log mot James. ''Det är inte bara kyssas du är bra på'' flinade han.
jag är jättecoolig älska mig plz 2 sep, 2013 19:14 |
|
Borttagen
|
När jag kom ut ur badrummet stod Erik med en handuk runt midjan.
- Jag duschar här om det är okej? flinade han. 2 sep, 2013 19:17 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag skrattade lågt och satte mig upp. ''vad är klockan?''
jag är jättecoolig älska mig plz 2 sep, 2013 19:18 |
|
Borttagen
|
Erik duschade förvånansvärt snabbt. Sen gick han till sin första lektion. Språkval. Som jag hade då. Jag gick fem minuter senare. Under lektionen agerade både jag och Erik som vanligt, förutom att Erik verkade gladare.
2 sep, 2013 19:22 |
|
Queen Boo
Elev |
Han kollade. ''nio'' Jag ryckte till. ''Fan!'' sa jag. ''jag är sen till min lektion, jag skulle ha moderna språk''
jag är jättecoolig älska mig plz 2 sep, 2013 19:24 |
|
Borttagen
|
Jag satt bredvid Zeb, som var på strålande humör.
- Wow, dina ligg måste vara bra, Erik lyser ju! viskade han lågt till mig. Jag fnissade generat till och slog till Zeb. 2 sep, 2013 19:36 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag klädde snabbt på mig, sedan lyfte James upp mig och vi var vid skolan på ett ögonblick. Jag gick in i klassrummet. ''Förlåt att jag är sen'' mumlade jag, fick syn på Roxanne och Zeb, och satte mig bredvid Roxanne. Jag tittade från henne till Erik och fnissade.
jag är jättecoolig älska mig plz 2 sep, 2013 19:40 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen