Drömdagbok
Forum > Off Topic > Drömdagbok
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Freja
Elev |
Jag har drömt samma sak en hel vecka i rad, att jag blev jagad av en björn.
Det slutar alltid med att jag knäpper björnen på nosen och att den då avlägsnar sig Everything is Dramione and nothing hurts. 8 dec, 2011 18:37 |
|
Borttagen
|
När jag vaknade bankade mitt hjärta jättefort. Klockan var bara 05.56.
Jag satte mig upp i sängen, la huvudet i händerna och tänkte; "Skit. Skit. Skit. Skit." Jag tittade på min bror som låg och sov i sängen bredvid min, han ville inte sova själv i sitt rum. Han sov och snarkade till och med. Jag hade mardröm, ungefär... Iallafall: Jag drömde att jag, och killen i klassen (som ingen gillar) satt i ett rum i skolan. Min kompis hade gått på toa. Killen tog hennes halstabletter, och stoppade en i munnen. Jag sa: "Lägg av, det är hennes." Han flinade bara. Sedan hörde jag steg utanför rummet, och han skulle viska något i mitt öra, så att de andra inte hörde vad vi pratade om. Så han lutade sig över bordet, jag lutade mig mot honom. Det pirrade i mig. Han sa något, jag kommer inte ihåg vad, men mitt ansikte var nära hans mun, så när jag började prata nuddade mina läppar hans. Och han kysste mig. Jag kunde känna hans läppar mot mina, och hans hår som hängde framför hans ögon. Det är läskigt hur verkligt det kändes. Sedan viskade han att jag var dålig på att kyssas, och det var då mina andra kompisar kom in i rummet. Det var då jag vaknade. Jag kommer inte kunna se likadant på honom som förut. Men innan den drömmen var det något om att en kille i klassen såg ut som att han hade en BH på sig, men han sa att det var bandage eller något ;o Alltså drömmen om BH:n och den andra killen i det där rummet, hörde ihop typ. Det var i skolan iallafall, fast jag drömde den i natt ;o 12 dec, 2011 07:07 |
|
Borttagen
|
Drömde den värsta mardrömmen jag nå¨gonsin haft... Lite backstory först: Min tjej gjorde slut med mig typ i Fredags och jag har deppat sönder till och från hela helgen.
Dröm: Inatt drömde jag att jag var tillbaks i skolan, men allt såg annorlunda ut från min faktiska skola som det brukar i mina drömmar, och hon kom till mig och påstod att hon bara skämtat hela tiden om allt hon sagt ("Tycker du att det funkar mellan oss? Det gör inte jag... Jag har inte samma känslor för dig längre. Vi träffas ju typ aldrig på grund av mina läxor" Sedan vaknade jag och var på gränsen till tårar, men eftersom min käre mor praktiskt taget har mobbat mig för att jag var lätt-stött så har jag nu för tiden extremt svårt att gråta. 12 dec, 2011 07:52 |
|
Rowena
Elev |
Drömde om Zayn Malik i natt ...
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 12 dec, 2011 09:08 |
|
Borttagen
|
jag drömde om att jag ville baka chokladkakor men nästan allting hamnade på mina byxor istället >.<
så vaknade jag klockan fyra också.. 12 dec, 2011 12:29 |
|
Borttagen
|
12 dec, 2011 16:52 |
|
Twix
Elev |
Jag drömde att Voldemort hade tagit över världen och att han hade sitt "kontor" på bottnen av en sjö...
12 dec, 2011 19:18 |
|
Solkatten
Elev |
Brukar typ inte komma ihåg mina drömmar nu för tiden
Btw, älskar denna tråden för jag älskar drömtydning och att prata om drömmar ♥ ♥ Det borde finnas en sådan linje på gymnasiet eller något ämne om det "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 dec, 2011 19:28 |
|
Alicedor
Elev |
Jag drömde i går att jag låtsades att jobba där man filmar in huset anubis (engelska versionen) och att jag skulle få reda på vad som händer i säsong två men precis när jag skulle få reda på vad som händer i det första avsnittet så vaknade jag
![]()
13 dec, 2011 00:56 |
|
adliitam
Elev |
Jag har en dröm som brukar komma tillbaka lite då och då. Den handlar om att jag går i min grundskola igen i nian, och så sitter jag och min klass i ett klassrum, och så kommer en lärare in och berättar att en tjej från klassen har tagit livet av sig. Det är en jätte hemsk dröm
![]() ![]()
13 dec, 2011 01:15 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen