Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
"hitta min pojkvän,sa jag med en sensuell ton i rösten.
8 aug, 2013 12:07
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 12:08
|
|
Borttagen
|
jag gick tillbaka till mitt elevhemsrum och satte mig i soffan.
Varför svarade inte luke? tänkte jag
8 aug, 2013 12:11
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 12:13
|
|
Borttagen
|
Kelly kom in i rummet.
Hon satte sig ner bredvid mig i soffan
8 aug, 2013 12:15
|
|
Borttagen
|
" Hur är det?" Frågade jag
8 aug, 2013 12:16
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 12:19
|
|
Borttagen
|
" Har Luke gjort slut?" Frågade jag
8 aug, 2013 12:20
|
|
Borttagen
|
"Va?!sa jag högt.hur visste du att vi var ihop?
8 aug, 2013 12:21
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 12:22
|
Du får inte svara på den här tråden.