Prs Scorpius-Hyperion-Malfoy & Looney
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Scorpius-Hyperion-Malfoy & Looney
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nessie Black
Elev |
Lucy log svagt.
"Du har en poäng vid det" Come to the dark side, we have Draco 25 maj, 2013 12:34 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Det klart jag har, det har jag alltid." skrattar han och sträcker på sig med ett lågt stönande ljud.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 25 maj, 2013 14:47 |
|
Nessie Black
Elev |
Lucy skrattade till och kollade på honom.
"Som att du har rätt att du bryter mot reglerna nu?" Come to the dark side, we have Draco 25 maj, 2013 17:29 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Man bryter bara om nån ser en." skrattar han och tar på sig skorna , utan strumporna.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 25 maj, 2013 17:33 |
|
Nessie Black
Elev |
Lucy skrattade och log brett.
"Då har jag inte brutit mot så många regler ändå. Men ifall någon ser oss har vi brutit mot 1riktig regel och 1 elevhemsregel" Come to the dark side, we have Draco 25 maj, 2013 17:34 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Den är väl inte riktig, är den?" frågar Dorian och lyfter lite förvånat på ögonbrynet.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 25 maj, 2013 17:37 |
|
Nessie Black
Elev |
"Alla regler är riktiga" svarade Lucy och flinade.
Come to the dark side, we have Draco 25 maj, 2013 17:39 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Visst visst, om du säger det så." mumlar Dorian och börjar gå iväg.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 25 maj, 2013 17:40 |
|
Nessie Black
Elev |
Lucy kollade efter honom och log lite.
Come to the dark side, we have Draco 25 maj, 2013 17:41 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
Dorian fortsätter att gå. "Kommer du eller?" frågar han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 25 maj, 2013 17:47 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Scorpius-Hyperion-Malfoy & Looney
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen