Vem vill ni spela?
Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny!!!!
Elev |
Hermione, jag kan sätta in mig i hennes roll bäst känner jag. Vi är ganska lika
Men jag ser inte alls ut som henne... ![]()
6 jan, 2013 12:00 |
|
Borttagen
|
Luna, jag skulle passa perfekt som henne jag tror faktiskt inte att jag skulle behöva "spela" hennes ens. ♥
6 jan, 2013 12:39 |
|
Djerfen
Elev |
Fy fan vilken svår fråga! Har suttit och funderat i säkert 10 minuter nu.
Väljer nog... Tom Dolder eller Seamus. Han är så rolig. 6 jan, 2013 16:43 |
|
Voldermorthjertamig
Elev |
Jag skulle vilja spela Draco, men eftersom jag är tjej så går det ju inte så bra.. Dracolina kanske.
Men som tjej... Bellatrix eftersom då får man vara lite.. ond " Happiness can be found even in the darkest of times, if only one remembers to turn on the light. - Albus Dumbledore 6 jan, 2013 18:32 |
|
moaskywalkr
Elev |
hermione - ser både ut lite som henne, och är lik henne till sättet
risken finns ju dock att vi är FÖR lika och att jag i så fall bara skulle spela mig själv. då skulle jag kunna tänka mig att spela ginny, hon är så tuff, det skulle vara roligt att spela en sån karaktär. Voldermorthjertamig: well, i A Very Potter Musical spelas ju draco av en tjej 7 jan, 2013 00:45 |
|
Voldermorthjertamig
Elev |
moaskywalkr : Omygod! Då väljer jag definitivt Draco, om det är så det ligger till
Happiness can be found even in the darkest of times, if only one remembers to turn on the light. - Albus Dumbledore 7 jan, 2013 11:43 |
|
themarauder
Lärare |
Jag tror jag hade velat spela Fleur, haha, bara för att alla tycker att hon är så vackeri böckerna!!
=) - just like themarauder 7 jan, 2013 11:46 |
|
The Daily Prophet
Elev |
7 jan, 2013 14:04 |
|
captaiin
Elev |
LUNA
captaiin 7 jan, 2013 21:48 |
|
Ron lovegod
Elev |
RON!!!
12 jan, 2013 13:03 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen