Yohio!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Men jag har ju inte träffat honom än, vi får ju se vad som händer imorgon
19 apr, 2013 22:02 |
|
elin-15
Elev |
Skrivet av Borttagen: Men jag har ju inte träffat honom än, vi får ju se vad som händer imorgon Jupp, hur gammal är du? 19 apr, 2013 22:03 |
|
Borttagen
|
19 apr, 2013 22:04 |
|
elin-15
Elev |
Skrivet av Borttagen: Deeeeet är inte nödvändigt att ta upp... (Snart elva) Haha gumman du får nog bara en kram ( kanske en kindpuss) Men du blir ju äldre 19 apr, 2013 22:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av elin-15: Men får man ens en kram på signeringarna? o.o Awesome! Jag trodde att man bara skulle få sträcka fram det man ville ha signerat ^^Skrivet av Borttagen: Deeeeet är inte nödvändigt att ta upp... (Snart elva) Haha gumman du får nog bara en kram ( kanske en kindpuss) Men du blir ju äldre 19 apr, 2013 22:14 |
|
elin-15
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av elin-15: Men får man ens en kram på signeringarna? o.o Awesome! Jag trodde att man bara skulle få sträcka fram det man ville ha signerat ^^ Skrivet av Borttagen: Deeeeet är inte nödvändigt att ta upp... (Snart elva) Haha gumman du får nog bara en kram ( kanske en kindpuss) Men du blir ju äldre Nej om du stannar kvar länge får du vad du vill ha 19 apr, 2013 22:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av elin-15: Awesome Skrivet av Borttagen: Skrivet av elin-15: Men får man ens en kram på signeringarna? o.o Awesome! Jag trodde att man bara skulle få sträcka fram det man ville ha signerat ^^ Skrivet av Borttagen: Deeeeet är inte nödvändigt att ta upp... (Snart elva) Haha gumman du får nog bara en kram ( kanske en kindpuss) Men du blir ju äldre Nej om du stannar kvar länge får du vad du vill ha 19 apr, 2013 22:17 |
|
elin-15
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av elin-15: Awesome Skrivet av Borttagen: Skrivet av elin-15: Men får man ens en kram på signeringarna? o.o Awesome! Jag trodde att man bara skulle få sträcka fram det man ville ha signerat ^^ Skrivet av Borttagen: Deeeeet är inte nödvändigt att ta upp... (Snart elva) Haha gumman du får nog bara en kram ( kanske en kindpuss) Men du blir ju äldre Nej om du stannar kvar länge får du vad du vill ha yeeeeeah! 19 apr, 2013 22:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av elin-15: Ungefär hur länge behövde man stanna kvar?Skrivet av Borttagen: Skrivet av elin-15: Awesome Skrivet av Borttagen: Skrivet av elin-15: Men får man ens en kram på signeringarna? o.o Awesome! Jag trodde att man bara skulle få sträcka fram det man ville ha signerat ^^ Skrivet av Borttagen: Deeeeet är inte nödvändigt att ta upp... (Snart elva) Haha gumman du får nog bara en kram ( kanske en kindpuss) Men du blir ju äldre Nej om du stannar kvar länge får du vad du vill ha yeeeeeah! 19 apr, 2013 22:20 |
|
elin-15
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av elin-15: Ungefär hur länge behövde man stanna kvar? Skrivet av Borttagen: Skrivet av elin-15: Awesome Skrivet av Borttagen: Skrivet av elin-15: Men får man ens en kram på signeringarna? o.o Awesome! Jag trodde att man bara skulle få sträcka fram det man ville ha signerat ^^ Skrivet av Borttagen: Deeeeet är inte nödvändigt att ta upp... (Snart elva) Haha gumman du får nog bara en kram ( kanske en kindpuss) Men du blir ju äldre Nej om du stannar kvar länge får du vad du vill ha yeeeeeah! asso jag stannade kvar 5 timmar 19 apr, 2013 22:40 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen