Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny 23
Elev |
20 apr, 2013 18:46 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag tittar upp.
-Hej! Hmm... Taylor va? jag är jättecoolig älska mig plz 20 apr, 2013 18:52 |
|
ginny 23
Elev |
20 apr, 2013 18:53 |
|
Queen Boo
Elev |
-Tänkte väl.
Jag ler. jag är jättecoolig älska mig plz 20 apr, 2013 18:53 |
|
ginny 23
Elev |
20 apr, 2013 18:54
Detta inlägg ändrades senast 2013-04-27 kl. 08:55
|
|
Queen Boo
Elev |
''Malfoy'' säger jag surt.
jag är jättecoolig älska mig plz 20 apr, 2013 18:55 |
|
ginny 23
Elev |
20 apr, 2013 18:57 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag hoppar upp och fångar den. ''Jaa Malfoy, varför höll du i din stav?''
jag är jättecoolig älska mig plz 20 apr, 2013 18:59 |
|
ginny 23
Elev |
20 apr, 2013 19:02 |
|
Queen Boo
Elev |
''Jaha...''
jag är jättecoolig älska mig plz 20 apr, 2013 19:14 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen