Twilight [Privat]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Twilight [Privat]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Älskar dig mest"
3 mar, 2013 16:41 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag skrattar.
jag är jättecoolig älska mig plz 3 mar, 2013 16:43 |
|
Borttagen
|
"Älskar dig så sjukt mycket"
3 mar, 2013 16:57 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag kramar Bella. ''Sov nu''
jag är jättecoolig älska mig plz 3 mar, 2013 17:02 |
|
Borttagen
|
"Går inte...jag är pigg som en mört"
3 mar, 2013 17:35 |
|
Queen Boo
Elev |
''Kan du inte va pigg som en mört som har simmat i tre veckor då?'' skämtar jag.
jag är jättecoolig älska mig plz 4 mar, 2013 21:14 |
|
Borttagen
|
Jag skrattar
5 mar, 2013 05:48 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag kramar Bella.''Försök nu''
jag är jättecoolig älska mig plz 5 mar, 2013 14:24 |
|
Borttagen
|
"Med vad"
5 mar, 2013 15:14 |
|
Queen Boo
Elev |
''Sova''
jag är jättecoolig älska mig plz 5 mar, 2013 16:46 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen