Arvtagaren privat
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Arvtagaren privat
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny 23
Elev |
2 feb, 2013 11:29 |
|
Queen Boo
Elev |
-Sayn, kom nu!
-Men jag är ju med chelsy! -Ta med henne hit då! jag är jättecoolig älska mig plz 2 feb, 2013 11:30 |
|
ginny 23
Elev |
2 feb, 2013 11:31 |
|
Queen Boo
Elev |
-Ja... hon lovar att vara snäll. Sa jag och upprepade Sayns ord
jag är jättecoolig älska mig plz 2 feb, 2013 11:34 |
|
ginny 23
Elev |
2 feb, 2013 11:38 |
|
Queen Boo
Elev |
Sayn landar bredvid oss. och en guldig, mycket vacker hondrake landar bredvid honom
jag är jättecoolig älska mig plz 2 feb, 2013 11:40 |
|
ginny 23
Elev |
2 feb, 2013 11:46 |
|
Queen Boo
Elev |
-Uppenbarligen
jag är jättecoolig älska mig plz 2 feb, 2013 11:47 |
|
ginny 23
Elev |
2 feb, 2013 12:04 |
|
Queen Boo
Elev |
Draken gnällde till
jag är jättecoolig älska mig plz 2 feb, 2013 12:05 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen