Wilma och äventyret!
Forum > Fanfiction > Wilma och äventyret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hifi
Elev |
21 mar, 2011 18:02 |
|
Borttagen
|
De gick tillbaka.
-Men jag ser inget vad är stigen?Frågade Wilma. -Jag ser den inte. -Vad ska vi ta oss till? -Jag vet inte har du något förslag Wilma? -Vi kan ta oss upp på ett högt berg. -Vilken bra ide!!!De började gå mot de närmsra berget o köldens starka kyla.Wilma vart helt slut och satte sig på en sten. -Vi måste forsätta!!! -Jag är jättetrött.Då kom en... __________________________ Vad tror ni kom???? 21 mar, 2011 18:06 |
|
hifi
Elev |
21 mar, 2011 18:07 |
|
Borttagen
|
vad tror du kom?
21 mar, 2011 18:19 |
|
Mammsen
Elev |
en 2 meter hög tiger
21 mar, 2011 19:50 |
|
Borttagen
|
kanske det
21 mar, 2011 20:06 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
en galen apa med polisonger
22 mar, 2011 18:38 |
|
Borttagen
|
kankse det kankse hahahahaha
22 mar, 2011 19:00 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
eller...
ett stort bergatrål med en persing i näsan okej nu måste jag vara seriös hm... det kan komma en dementor..... skerry 23 mar, 2011 16:15 |
|
jan
Elev |
ja en dementor är bra !!!
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
23 mar, 2011 16:21 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen