Dagens fråga
Forum > Harry Potter > Dagens fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag vet inte.... ingen
6 jul, 2012 10:50 |
|
Borttagen
|
Han som spelar Dean & evana
6 jul, 2012 11:08 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Han som spelar Dean & evana Ja! Dean och Seamus är gulliga! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 6 jul, 2012 11:09 |
|
Borttagen
|
Jag glömde Seamus 6 jul, 2012 11:13 |
|
Borttagen
|
Jag tycker Harry,Luna,Bellatrix, Hermonie och Cedric är snyggast. Och i De vises sten är alla jättesöta:-P
Min mobil ( som jag är inloggad med) hackade skitmycket när jag skulle skriva in dagens fråga i första inlägget så jag skriver den här istället. Dagens fråga 6/7: Vem i Harry Potter tycket du är ondast? 1: Voldemort 2: Bellatrix 3: Umbridge 4: Någon annan. 6 jul, 2012 14:58 |
|
Majis
Elev |
Alltså... Voldy är ju liksom "Mörkrets Herre" så han är ju liksom OND! Men paddan Umbridge är också väldigt ond... Alltså, vilka tortera barn? Bellatrix är väl ond, dödar Sirius och Dobby som är några av de bästa karaktärerna... Men Måste nog säga Voldy ändå...
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 6 jul, 2012 15:39 |
|
Borttagen
|
Voldy!
6 jul, 2012 16:11 |
|
Smutsen
Elev |
Voldemort tror jag
6 jul, 2012 16:14 |
|
Dream
Elev |
6 jul, 2012 18:17 |
|
95mas
Elev |
Voldemort, Voldemort ooh voldi voldi voldi Voldemort.
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
6 jul, 2012 18:18 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen